וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט החליט: סלומיאנסקי יעמוד בראש ועדת הכספים

יהושע בריינר

17.3.2013 / 17:08

ח"כ ששמו נקשר באחרונה בקניית קולות בפריימריז הוא שיעמוד בראש הוועדה הנחשבת. ח"כ וורצמן יהיה סגן שר החינוך וח"כ שקד תהיה יו"ר הסיעה. אורבך השר לענייני אזרחים ותיקים

גם בבית היהודי מחלקים תיקים: יו"ר המפלגה, ח"כ נפתלי בנט, נועד בצהריים (ראשון) עם חברי סיעתו על מנת להודיע להם על חלוקת התפקידים בכנסת ובממשלה הקרובה. ח"כ ניסן סלומיאנסקי, ששמו עלה באחרונה בנוגע לחשד לקניית קולות בפריימריז, נבחר לעמוד בראש ועדת הכספים מטעם המפלגה. ח"כ איילת שקד, המקורבת לבנט, נבחרה לשמש כיור סיעת הבית היהודי, לאור ויתורה על תפקיד סגן שר החינוך, אותו ימלא ח"כ אבי וורצמן.

וורצמן, בן 43, לשעבר סגן ראש עיריית באר שבע, קיבל את ההודעה על מינויו לסגנו של שר החינוך בפגישה עם בנט שהתקיימה בסניף המפלגה בתל אביב. וורצמן, שהחזיק בתיק הרווחה בבאר שבע, נחשב לאחד האנשים החזקים במרכז המפד"ל וכמי שמוביל את הסוגיות החברתיות בבית היהודי. בעברו עסק בפיתוח והקמת גרעינים תורניים ברחבי הארץ וכן עסק בהקמת מועדוניות לילדים ונוער. בבחירות הפנימיות במפלגה תמך לאורך כל הדרך בבנט ועל אף שבסופו של דבר הגיע למקום השמיני ברשימה לכנסת, הצליח וורצמן להציב את עצמו בעמדה משמעותית.

מוקדם יותר הודיע בנט לח"כ אורי אורבך על מינויו לשר לענייני אזרחים ותיקים. הוא יהיה גם חבר בוועדת השרים לענייני חקיקה. על פי הסיכומים המוקדמים, צפוי ח"כ אורי אריאל לקבל לידי את תיק השיכון. ח"כ אלי בן דהאן עתיד לתפקד בתור סגן שר הדתות, ללא שר מעליו. הערב תתכנס ועידת הבית היהודי על מנת לאשר את ההסכם הקואליציוני ואת חלוקת התפקידים של בנט.

בנט התייחס אמש להרכב הממשלה שגובש. במהלך אירוע של המגזין "מוצ"ש" של מקור ראשון בירושלים אמר בנט כי "בממשלה הקרובה, כמו שהבטחנו, נטפל בהורדת מחירי הדיור ויוקר המחיה בישראל. לא נדאג לדתיים בלבד - אלא לכלל עם ישראל". בהמשך אמר בנט: "אני אומר באופן ברור – נעזור לראש הממשלה נתניהו. לא נקים ממשלה בתוך ממשלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully