וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הבת הלכה מכות בזמן שהאם עמדה ועודדה אותה

סרטון וידאו חדש שפורסם בימים האחרונים ביוטיוב מזעזע את האמריקאים: בסרטון נראית אישה כבת 40 כשהיא מעודדת את ילדתה בת ה-15 להתקוטט עם חבורה של צעירים אחרים

סרטון וידאו חדש שפורסם בימים האחרונים ביוטיוב מזעזע את האמריקאים: בסרטון נראית אישה כבת 40 כשהיא מעודדת את ילדתה בת ה-15 להתקוטט עם חבורה של צעירים אחרים מחוץ לביתם בניו יורק.

דובר המשטרה המקומית מסר, כי בסרטון נראית האם, איימי לוגרי, כשהיא מעודדת את בתה לקראת הקרב עם חבורת הצעירים והיא בתגובה מושכת בשיערה של אחת מהבנות ומורידה אותה לרצפה, מכה אותה, בועטת בה ויורקת עליה לקולות עידוד מסביב. הנערה המוכה נשמעת אומרת "אני לא רבה איתך. זוזי ממני", לפני שהיא מורדת לרצפה.

האם שעודדה את בתה כתבה לאחר מכן בעמוד הפייסבוק שלה כי מדובר בהגנה עצמית, לאחר מספר פעמים בהם הנערים התעללו בבתה.

"כרגע שוחררתי ממעצר אחרי שהואשמתי בסיכון שלומה של בתי בגלל שנתתי לה להגן על עצמה מול 12 נערות בנות גילה ובחור בשם ג'וש שכבר הגיע לביתי שלוש פעמים", היא כתבה בעמוד הפייסבוק שלה. "בלילה הראשון הם דפקו על החלון של בתי בשלוש לפנות בוקר בכדי ללכת איתה מכות ובפעם האחרונה הם באו לביתי בזמן יום ההולדת של נכדתי בת השלוש וניסו לתקוף את בתי וצילמו את הכל בווידאו. תהיו מוכנים שבפעם הבאה שאתם מגינים על ילדתכם בפני בריונים יעצרו אתכם", היא מזהירה.

האם הואשמה כאמור בסיכון שלומה של בתה ונערה נוספת שהשתתפה בקטטה הואשמה בהתנהגות אלימה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלימות
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully