וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק מבניין בתל אביב קרס, אין נפגעים

13.3.2013 / 16:02

הבניין ברחוב נחלת בנימין קרס חלקית והותיר נזק רב. לדברי כונן איחוד הצלה, עוברת אורח התעלפה ואחת הדיירות יצאה רק דקות לפני האירוע. כוחות רבים מפנים את ההריסות

חלקו האחורי של מבנה בן שלוש קומות ברחוב נחלת בנימין בתל אביב קרס בצהריים (רביעי) והותיר נזק רב. ממגן דוד אדום נמסר כי אין נפגעים באירוע, למעט עוברת אורח שהתעלפה ופונתה לבית החולים. כוחות משטרה וכבאות רבים הגיעו למקום, כמו גם אנשי כוחות ההצלה ועסקו בחיפוש אחר נפגעים ובהמשך בפינוי ההריסות.

בנין שקרס ברחוב נחלת בנימין, מרץ 2013. בן קלמר
כוחות כיבוי והצלה רבים הגיעו לזירת האירוע/בן קלמר

"הוקפצנו למקום, לאחר שמבנה בן שלוש קומות קרס חלקית", סיפר זאבי טפר, כונן איחוד הצלה שהוזעק למקום האירוע. "בהתחלה כשהגענו למקום היה חשש ללכודים, משום שמספר דיירים לא ענו לטלפון. בהמשך איתרנו את כולם טלפונית". לדברי טפר, אחת הדיירות הספיקה לעזוב את הדירה זמן קצר לפני האירוע: "דיירת אחת יצאה מהבניין שתי דקות לפני הקריסה. לא היו נפגעים למעט עוברת אורח אחת שהתעלפה, טופלה במקום ופונתה לבית החולים איכילוב".

בנין שקרס ברחוב נחלת בנימין, מרץ 2013. בן קלמר
לא היו נפגעים למעט עוברת אורח אחת שהתעלפה/בן קלמר

עוד סיפר כונן איחוד הצלה כי לאחר שווידאו כי אין נפגעים, האזור כולו נסגר לטובת פינוי ההריסות. בשל העובדה שמדובר בחלקו האחורי של הבניין לכוחות החילוץ וההצלה היה קושי להגיע אל האזור עם ציוד הסיוע.

בחודש אוגוסט האחרון נפצעו שני בני אדם באורח קל-בינוני בהתמוטטות מבנה ברחוב מלכי ישראל בירושלים. אגף בבניין, הנמצא בשיפוצים, קרס וגרם גם לפציעתם של השניים, ככל הנראה פועלים שעבדו במקום. מנהל העבודה במבנה שקרס עוכב לחקירה. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הגיע אף הוא לזירת האירוע. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום פינה את אחד הפצועים לבית החולים שערי צדק בעיר, עם חשד לשבר ברגלו.

בנין שקרס ברחוב נחלת בנימין, מרץ 2013. בן קלמר
בנין שקרס ברחוב נחלת בנימין, מרץ 2013/בן קלמר
בנין שקרס ברחוב נחלת בנימין, מרץ 2013. בן קלמר
בנין שקרס ברחוב נחלת בנימין, מרץ 2013/בן קלמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully