וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו 2 מקורבי מולנר בחשד שניסו לחסל את אלפרון

12.3.2013 / 23:46

השניים, המקורבים לאויבו של אלפרון, עמיר מולנר, חשודים בקשירת קשר לאירוע בתל אביב לפני כחודשיים. הם נעצרו בעקבות חקירה נגדם בחשד לעבירות סמים ונשק, ומעצרם הוארך

המשטרה עצרה היום (שלישי) את לירון טיירי ודוד כהן לסרי, בחשד לקשירת קשר לפגוע בעבריין נסים אלפרון לפני כחודשיים בתל אביב. השניים נעצרו בעקבות חקירה המתנהלת נגדם ביחידה הארצית לחקירות כלכליות בחשד לעבירות מתחום הסמים והנשק. במהלך חקירתם היום הטיחו בהם החוקרים את החשדות גם בדבר מעורבותם בפיצוץ מכוניתו של אלפרון.

פיצוץ ברכב בתל אביב, ינואר 2013. ניב אהרונסון
התוצאות של נסיון החיסול בתל אביב, ינואר 2012/ניב אהרונסון

נסיון החיסול המדובר – התשיעי במספר נגד אלפרון – התרחש ב-10 בינואר בפינת הרחובות שאול המלך ודרך נמיר בתל אביב, סמוך לבסיס הקריה. שלושה בני אדם נפצעו באורח קל ושישה הוגדרו נפגעי חרדה – כולם אזרחים שאינם קשורים לאירוע. אלפרון עצמו נמלט ממכוניתו שניות לפני הפיצוץ. חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, שבפני חוקריה טען אלפרון כי אין לו אויבים וכי איננו יודע מי רוצה לחסלו.

טיירי וכהן לסרי שנעצרו היום נחשבים למקורבים לעמיר מולנר – הידוע כנמצא בצדו השני של המתרס במפת הסכסוכים בין ארגוני הפשיעה. אתמול הגיעו חוקרי המשטרה לבתיהם של החשודים כשהם מצוידים בצווים וערכו שם חיפוש אחר סמים ואמצעי לחימה. לאחר מכן נלקחו השניים לחקירה במשרדי היחידה, שם נחקרו כאמור על מעורבותם בנסיון החיסול.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרם בחמישה ימים. השופט מנחם מזרחי ציין בדיון כי כהן לסרי שמר בחקירתו על זכות השתיקה ואילו על גרסתו של טיירי אמר השופט כי "מדובר בתשובות סתמיות, בלתי ענייניות". השופט קבע כי "קיים חשד סביר לביצוע העבירות" והורה על הארכת מעצרם. יחד עם זאת, ספק אם בידי המשטרה די ראיות, כך שכתבי אישום על ניסיונות החיסול של ניסים אלפרון עדיין רחוקים.

סנגוריהם של החשודים, עורכי הדין שחר חצרוני ותמיר סננס, מסרו כי "מרשינו מכחישים מכל וכל את החשדות נגדם. חבל שהמשטרה לא בודקת את הדברים לפני שהיא ממהרת לבצע מעצרים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully