וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הסדר טיעון לנער הנאשם ברצח ג'ורג' סעדו

גלעד גרוסמן

12.3.2013 / 0:19

הפרקליטות וסנגורו של הנער, הנאשם כי ירה למוות בסעדו בעת שטייל עם כלבו ברמלה, הגיעו להסדר לפיו הנער יודה בהריגה וירצה 12 שנות מאסר בפועל. ההסדר טעון אישור בית המשפט

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

(ארבעה מהנאשמים במעורבות ברצח סעדו משוחררים למעצר בית)

שנה לאחר רצח ג'ורג' סעדו, תושב רמלה שנורה למוות על ידי חבורת נערים בעקבות סכסוך שהתפתח ביניהם בשעת לילה, הפרקליטות מנהלת מגעים להסדר טיעון עם הנער הנאשם כי ירה למוות בסעדו. על פי ההסדר המסתמן, שטרם נחתם, הנער יודה בסעיף אישום של הריגה במקום ברצח, ושני הצדדים, הפרקליטות וסנגורו של הנער, עורך דין משה שרמן, יבקשו לגזור עליו 12 שנות מאסר בפועל. באחרונה פנתה הפרקליטות לבני משפחתו של סעדו כדי לשמוע את עמדתם בנושא. בשלב זה לא מתקיימים מגעים עם נאשמים אחרים.

הארכת מעצר לחשודים ברצח ג'ורג' סעדו, מרץ 2012. יותם רונן
אחד הנערים הנאשמים במעורבות ברצח סעדו/יותם רונן

על פי כתב האישום שהוגש נגד שמונה נערים תושבי רמלה בגין מעורבותם ברציחתו של סעדו, בליל הרצח יצא סעדו לטייל עם כלבו בשטח פתוח בפאתי רמלה, כפי שנהג לעשות בכל ערב. שלושה מהנערים פגשו בו ופרץ עימות ביניהם, שכלל גם קללות. לאחר מכן הלך אחד הנערים, לקח את האקדח שהיה ברשותו ושב למקום עם חמישה נערים נוספים. הם המתינו לשובו של סעדו, שהיה בדרכו חזרה אל ביתו. כאשר פגשו אותו שוב, התפתח עימות בינו לבין ארבעה מהנערים, שהחלו לקלל אותו. חלקם אף הוסיפו אמירות התומכות בירי טילים לעבר ישראל מרצועת עזה וכן קריאות גזעניות.

על פי כתב האישום, שניים מהנערים בעטו בכלב של סעדו ויידו לעברו אבנים. בשלב זה אמר הנער שהואשם ברצח כי בכוונתו לירות בסעדו, כאשר שניים מחבריו ביקשו ממנו שלא יעשה זאת, ואילו נער אחר אמר לו שאם הוא מפחד שייתן לו את האקדח והוא יירה בסעדו. הנערים, כך נטען, שאלו את סעדו האם הוא חמוש. הוא השיב בשלילה ואף הרים את חולצתו על מנת להוכיח זאת. כשהחליט סעדו לעזוב והחל להתרחק מן המקום, שלף אחד הנערים את אקדחו, ירה בסעדו פעם אחת ובהמשך ירה בו פעמיים נוספות לשם "וידוא הריגה". מהירי הנוסף נפגע ומת כלבו של סעדו ואילו הנערים נמלטו מהמקום. נער אחד הואשם ברצח, חמישה נערים אחרים הואשמו בהריגה ועוד שני נערים הואשמו בעבירות נלוות - נשיאת נשק, שיבוש מהלכי משפט וסיוע לאחר מעשה. הפרקליטות ועורך הדין שרמן סירבו להתייחס לדברים.

4 מהמעורבים ברצח ג'ורג' סעדו ישוחררו למעצר בית. טל אנגלנדר
ג'ורג' סעדו/טל אנגלנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully