וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: כלי נשק נחשפו בכיתה בבית ספר באבו סנאן

קובי מנדל

11.3.2013 / 18:15

שוטרי מחוז צפון גילו בארון כיתה בבית ספר יסודי בכפר שלושה רובים, 13 פצצות מרגמה ותחמושת רבה. המשטרה חושדת כי גורמים פליליים הסתירו את אמצעי הלחימה: "נתפוס אותם"

כמות גדולה של אמצעי לחימה נחשפה היום (שני) בבית ספר בכפר אבו סנאן שבגליל המערבי - כחודש לאחר שהתגלו כלי נשק בבית ספר אחר בכפר. ממשטרת מחוז צפון נמסר כי בחיפוש שערכו השוטרים התגלו שלושה רובים מסוג קרל גוסטב, 13 פצצות מרגמה, פצצת תאורה אחת ותחמושת נוספת בארון בכיתה. עד כה לא נעצרו חשודים בהסתרת אמצעי הלחימה במוסד החינוכי. להערכת החוקרים, גורמים פליליים הסתירו את אמצעי הלחימה בבית הספר.

כמות גדולה של אמצעי לחימה נתפסה בבית ספר באבו סנאן, מרץ 2013. חטיבת דובר המשטרה
אמצעי הלחימה שהתגלו בבית הספר/חטיבת דובר המשטרה

"מדובר באירוע חמור שהיה עלול להסתיים בפגיעה בחיי אדם", אמר לוואלה! חדשות מפקד היחידה המרכזית של משטרת מחוז צפון, ניצב-משנה מיכאל שפשק. "אנו נמצאים עם היד על הדופק באבו סנאן ובכפרים אחרים, שבהם מוסתרים אמצעי לחימה. לא נרפה עד שנתפוס את אלה שמסתירים אותם".

בתחילת חודש פברואר התגלה מצבור גדול של אמצעי לחימה בתעלות ביוב בבית ספר בכפר אבו סנאן. מאות שוטרים הגיעו למקום בעת שבית הספר היה ריק מתלמידים, ובמהלך החיפושים שנערכו בתעלות הביוב נמצאו מטולי אר-פי-ג'י, טילי לאו, רימונים ותחמושת. כמה ימים לאחר מכן התגלה בגן ילדים בנהריה מטען חבלה מאולתר שכלל מכלים ובהם אבק שריפה. המטען התגלה על ידי גננת בארגז חול של גן הילדים. חבלן משטרה שהוזעק למקום נטרל את המטען, והוא הועבר לבדיקה במעבדה לזיהוי פלילי. ראש מערך ההסברה והדוברות במחוז חוף, רב-פקד ערן שקד, אמר לוואלה! חדשות כי הרקע הינו פלילי, וכי נסיבות המקרה נבדקות. איש מהנוכחים במקום לא נפגע.

מצבור גדול של אמצעי לחימה שונים התגלה ביום ראשון בתעלות ביוב בבית ספר בכפר אבו סנאן, פברואר 2013. חטיבת דובר המשטרה
מטולי רקטה שהתגלו בכפר אבו סנאן בחודש פברואר/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully