וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה שנפגעה מהרב המטריד: "אבן נגולה מלבי"

הצעירה, שהייתה רק בת 16 בעת המעשים לכאורה, סיפרה שהגיעה אל הרב לקבל ברכה: "להיפגש איתו היה נשגב וגדול". לדבריה, הרב נהג לגעת בה. "לא ידעתי אם האנשים סביב יאמינו"

"יצאתי בתחושה לא טובה, בדיוק ההיפך ממה שהייתי אמורה לצאת. תחושה של חוסר אונים, הדחקה, עשיתי משהו לא בסדר", כך סיפרה היום (שני) צעירה בת 22, שהותקפה מינית לדבריה על ידי הרב שעומד בראש קהילה חסידית גדולה. הרב חשוד כי תקף מינית נשים ונערות בקהילתו. בראיון לתכניתה של יעל דן "עושים צהריים" בגלי צה"ל, גוללה הצעירה, שהייתה נערה בת 16 בעת האירועים, את מה שעבר עליה. "אבן נגולה מלבי. חשבתי שאני נמצאת במקום הלא בסדר. פתאום אני מבינה שזה לא רק אני עוד עשר לפחות".

"הגעתי אליו לקבל סוג של ברכה רוחנית קדושה. הייתי בטוחה שזה משהו טוב. הוא גדול בתורה, עילוי, סוג של מלאך, צדיק... להיפגש איתו היה נשגב וגדול. רציתי בברכה וההורים חשבו שאני צריכה את זה, כדי לעלות רוחנית כי הייתי בסוג של 'הידרדרות'. הפגישות נמשכו 20 דקות, חצי שעה. עד שחיכינו, נכנסתי ויצאתי", סיפרה הצעירה שחזרה בינתיים בשאלה.

"כשהרב אומר לך לבוא אז אתה בא"

לדבריה, הרב נהג לערוך את הפגישות בשתיים בלילה. "כשהרב אומר לך לבוא אז אתה בא. אם הרב אמר, זה כמו שמלאך אמר". כשנהגה לצאת נסערת ובוכייה מהמפגשים, אביה לא חקר את העניין: "הוא היה בטוח שזה מהתרגשות, סוג של אופוריה, הייתי אצל הרב וקיבלתי את הברכה המיוחדת".

"הבנתי עם עצמי שמשהו לא בסדר, לא ידעתי אם האנשים סביב יאמינו לזה, יחשבו שזה לא בסדר. היו נגיעות לא נעימות", המשיכה לספר. "אני יודעת על אישה אחת שהוא שכב איתה, מהסיפור הזה כל החקירה נפתחה. אני לא יודעת פרטים אבל זה מישהי שקרובה למשפחה. היו שם יחסי מין, לא יודעת באיזו תדירות, כמה ואיפה. אני יודעת שהיו נגיעות עם עוד בנות, קטינות. הוא הוליך שולל וניצל את המעמד שלו לטובת הצרכים שלו".

הצעירה סיפרה על שיטותיו של הרב: "המדיניות שלו שהחטאים שלי עוברים אליו. כל החטאים שלך יהיו עלי. לוקח על עצמי כל מה שקורה איתך. כל פעם אותו סיפור. חברה קרובה קרה לה אותו דבר. אפשר להבין ממנו שעצם זה שאומר כל החטאים שלך עוברים אלי, כל מה שעשית עובר אלי הוא, משרה תחושה של ביטחון, אהדה שבא ממקום אמיתי".

לפי הדיווח בגלי צה"ל, הרב, בן יותר מ-70, שמקורב לחברי כנסת, שרים וקצינים, נמצא בחו"ל לאחר שברח בעקבות החקירה נגדו. עורך דינו יעקב ויינרוט נסע לפגוש אותו כדי לשכנעו לשוב לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully