וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נדקרה למוות על ידי אחיה בגלל ריב עם גיסתה

קובי מנדל

11.3.2013 / 10:05

לפי החשד, הצעירה נדקרה אתמול על ידי אחיה בביתם ומעדה מהקומה השנייה. מותה נקבע הבוקר בבית החולים רמב"ם. בני משפחתה חשודים כי ניסו להעלים ראיות. מעצרו של החשוד הוארך

הצעירה מהכפר אעבלין שבגליל המערבי, שעל פי החשד נדקרה על ידי אחיה בביתם, מתה הבוקר (שני) מפצעיה בבית החולים רמב"ם בחיפה. הצעירה, בת 22, נפצעה אתמול באורח אנוש ולאחר שנדקרה, מעדה מהקומה השנייה בביתה.

לפי החשד, המעשה בוצע בעקבות ויכוח על נושא שולי שפרץ בין הצעירה לבין גיסתה הגרה באותו בניין מגורים בקומה הראשונה. מדובר במשפחה ששכרה את הבניין בכפר לאחר שכמה בני משפחה עברו מטמרה ומחיפה להתגורר במקום. מהחקירה עולה כי הגיסה, שנעלבה מדברי הצעירה, רצה וסיפרה לבעלה, אחי הנרצחת, כי אחותו השמיעה לעברה מילות גנאי. בתגובה, נטל על פי החשד האח סכין ורץ לקומה השנייה.

הארכת מעצר לחשוד ברצח אחותו בכפר אעבלין, בית המשפט בנצרת, מרץ 2013. שלומי גבאי
החשוד ברצח אחותו בבית המשפט היום/שלומי גבאי

אבי המשפחה ניסה למנוע ממנו מלבצע את המעשה ואף אחז בסכין. בשלב זה הגיעה הצעירה למקום ונעמדה מאחורי האב, אך הבן הצליח להוציא בכוח את הסכין מידי האב ופצע אותו. תוך כדי כך, הוא דקר את אחותו בירכה. היא איבדה דם רב ומעדה כתוצאה מכך מהקומה השנייה.

אמבולנס שהוזעק לבית פינה אותה לבית החולים רמב"ם, שם נותחה במשך שעות רבות, אך כאמור מתה הלילה מפצעיה. לטענת המשטרה, בני המשפחה ניסו לטשטש את הראיות והחלו לשטוף את הרצפה המגואלת בדם. החשוד החליף את בגדיו והסתיר את הבגדים המוכתמים בדם בביתו, אך אלו נמצאו על ידי המשטרה. הורי החשוד נעצרו והאב הודה בחקירתו כי בנו הוא זה שדקר למוות את בתו. בהמשך גם הבן הודה, לדברי המשטרה. היום קיבל בית המשפט את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד.

לפני חודש: תושב אעבלין נורה למוות במהלך קטטה

בחודש שעבר אירע רצח נוסף באעבלין. רביע טוקאן, צעיר בן 19 מהכפר נרצח במהלך קטטה. תושב המקום, בן 23, נעצר בחשד לביצוע המעשה והודה בפני חוקרי היחידה המרכזית של מחוז צפון.

החשוד סיפר כי הרקע לאירוע הוא ויכוח שפרץ בינו לבין טוקאן ואחיו על רקע רעש שהשניים יצרו לטענתו ברחוב בו הם מתגוררים. לדבריו, במהלך העימות המילולי הוא שלף נשק וירה כמה יריות מטווח קצר לעבר טוקאן, שמת כתוצאה מהירי. אחיו של טוקאן, שנפצע קל מאוד, פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. האקדח ששימש את החשוד טרם נתפס.

מגביית עדויות שונות הקשורות לפרשה ומהחקירה עולה חשד כי טוקאן נחשב ל"בריון שכונתי", ולפני כחודשיים היכה את אביו של החשוד בירי. על פי החשד, באותו לילה הוא הקניט פעם נוספת את החשוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully