וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק: אכלו במסעדה הטובה בעולם וזכו לקלקול קיבה

עשרות לקוחות של מסעדת נומה הדנית שהוכתרה כטובה ביותר בעולם שלוש פעמים ברציפות דיווחו כי סבלו מהקאות ושלשולים לאחר בילוי במקום בחודש שעבר. מנהל המסעדה התנצל

63 לקוחות המסעדה הדנית הנחשבת נומה (Noma) שבקופנהגן, ישקלו שוב האם לחזור בעתיד למסעדה שזכתה שלוש פעמים ברציפות בתואר המסעדה הטובה ביותר בעולם, לאחר שסבלו מקלקול קיבה בעקבות ביקור במסעדה. מינהל המזון והווטרינריה בדנמרק הודיע אתמול (שישי) כי אנשיו פתחו בחקירה בעקבות תלונות של עשרות סועדים, שטענו כי התארחו במסעדה במהלך חודש פברואר. לא ברור איזה מן המנות היוקרתיות המוגשות במסעדה גרמה לזיהום. דובר המינהל הדני מסר כי התפשטות הזיהום שגרם לסועדים לסבול מהקאות ושלשולים הייתה בהיקף "מסיבי". מחקירת פקחי מינהל המזון הדני עולה כי 63 הלקוחות סעדו במסעדה בין 12 בפברואר לבין 16 בפברואר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השף רנה רודזפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהל המסעדה, פיטר קריינר התנצל בפני הסועדים והודיע כי אנשיו פועלים לאיתור מקור הזיהום בשיתוף עם אנשי מינהל המזון בארצו. "המודל העסקי שלנו מושתת על שביעות רצונם של הלקוחות ואנו מתנצלים עמוקות בפני קהל הלקוחות שלנו", אמר קריינר בראיון לערוץ הטלוויזיה הדני TV2. הוא הוסיף כי אנשי המסעדה יצרו קשר באופן מידי עם המינהל המזון ברגע שדבר הזיהום התגלה. מסעדת נומה שנפתחה ב-2004 נודעה בזכות השף רנה רודזפי, שמתבסס בעבודתו על חומרי גלם טריים הגדלים באזור המסעדה. המסעדה הגדירה מחדש את המטבח הנורדי והיא מקבלת מדי יום אלפי פניות מכל העולם, מלקוחות המעוניינים לטעום ממטעמי השף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully