וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ולפיד נפגשו: "הושגה התקדמות משמעותית"

שני הצדדים הגדירו כ”טובה” את פגישת המשא ומתן הקואליציוני במעון ראש הממשלה בירושלים. בבוקר אמר יו”ר הבית היהודי בנט: ”המו”מ כמו לידה, יש פתיחה של 2 אצבעות”

צילום: דניאל בוק, מור שאולי, עומר מירון; עריכה: רן מנחם; קריינות: אביב אברמוביץ'

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, נפגשו היום (שישי) במעון ראש הממשלה בירושלים במסגרת המשא ומתן להרכבת הקואליציה, שנותר שבוע בלבד להקמת הממשלה. הפגישה הוגדרה כטובה והושגה בה התקדמות משמעותית.

מוקדם יותר היום אמר יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, כי "לו הקמת הממשלה היתה לידה, היינו בשתי אצבעות פתיחה והרופא אופטימי".

ח"כ יאיר לפיד וח"כ בנימין נתניהו בטקס השבעת הכנסת ה-19, ינואר 2013. טלי מאייר
הושגה התקדמות משמעותית. נתניהו ולפיד/טלי מאייר

אמש דווח בחדשות ערוץ 2 על התקדמות במגעים הקואליציוניים. בדיווח נמסר כי נציגי הליכוד ו"יש עתיד" נמצאים על סף סיכום על כניסת מפלגתו של לפיד לקואליציה. גורם מטעם "יש עתיד", המעורה בפרטי המשא ומתן, אמר כי "אם נסכים על מספר מצומצם של שרים בממשלה, לא תהיה לנו בעיה עם תפקידי השרים שנקבל".

על פי הדיווח, לפיד צפוי לוותר על תיק החוץ, אשר גורמים בליכוד אמרו בימים האחרונים כי הוצע לו, ויקבל תיקים אחרים עבור חברי מפלגתו. עוד דווח כי לפיד, שדרש להוריד את מספר השרים ל-18, יתפשר על 23 שרים בממשלה הבאה. ההערכה היא כי כבר בימי רביעי או חמישי בשבוע הבא תושבע ממשלה חדשה.

בדוברות "יש עתיד" הכחישו את הדיווח, ואמרו כי הוא בגדר ספין בלבד, של"ליכוד יש אינטרס לייצר". בשיחה עם וואלה! חדשות, דחתה גם הדוברת נילי רייכמן את הדיווחים בכלי על התקדמות במשא ומתן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully