וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזו לזוג אוהבים ופרצו לכלי רכב בערד

רמי שני

7.3.2013 / 23:31

כתב אישום הוגש נגד שלושה תושבי הר חברון ותושבת הצפון שפרצו לכלי רכב בעיר. השיטה: שניים התחזו לזוג לצורך איסוף מודיעין וחבריהם פרצו למכוניות. הם נעצרו בידי המשטרה

לבית משפט השלום בבאר שבע הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד שני צעירים בני 24, קטין בן 17 וצעירה בשנות ה-20 לחייה בגין סדרה של עבירות פריצה לכלי רכב וגניבת רכוש בשבוע שעבר בערד. על פי כתב האישום, הארבעה, תושבי הכפר יאטה שבאזור הר חברון ואחד הכפרים שבצפון הארץ, הגיעו לעיר ביום שישי שעבר ופתחו במבצע פריצות שתוכנן מראש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי רכב גנובים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכתב האישום עולה כי אחד הצעירים והצעירה התנהגו כזוג הנמצא בטיול רומנטי. הם הלכו שלובי ידיים בשעת ערב, תוך החלפת חיבוקים ונשיקות לאורך הטיילת העירונית, שבשוליה חנו כלי רכב רבים. עוד עולה כי השניים האחרים החלו ללכת בעקבותיהם וביצעו פריצות למכוניות, לקחו ציוד ורכוש, ובסופו של דבר אף ניסו להימלט עם הרכוש באחת המכוניות שלתוכן פרצו.

ואולם, המהלכים של הארבעה נצפו על ידי צוות בלשים מיחידת שחר 101, מתנדבים ואנשי משטרת ערד, בפיקוד מפקח וולטר כוגן. משהחלו הנאשמים לנסוע במכונית הגנובה, פתחו השוטרים במרדף ולכדו אותם, וזאת לאחר שהארבעה ירדו מהמכונית שגנבו וניסו להימלט בריצה.

בחקירתם התברר כי השניים שהתחזו לזוג פעלו כחוליה לאיסוף מודיעין. הם נעו לאורך הטיילת של העיר וסימנו לשני חבריהם לאילו מכוניות כדאי לפרוץ. הנאשמים האחרים ביצעו את הפריצות, אספו רכוש ולבסוף נכנסו לאחת המכוניות כדי להימלט.

עוד עולה מהחקירה כי הם ניסו לגנוב לפחות שלוש מכוניות, לנסוע בהן לאזור הסמוך למחסום מיתר, להסתיר אותן שם ולהמתין עד שהצעירה תעבור את המחסום, בכל פעם במכונית אחרת. על פי התכנון, היה על הצעירה לצאת במהלך כמה ימים משטח יהודה ושומרון, להיכנס לתחומי הקו הירוק ולחזור באחת המכוניות.

השוטרים ביקשו להשיב לבעליו את כלי הרכב הגנוב, שבתוכו נמצאו תשמישי קדושה שונים וספרי תורה. במהלך סוף השבוע ניתק הבעלים את הטלפון, ורק במוצאי שבת הצליחו בלשי המשטרה ליצור עמו קשר ולהחזיר לו את הרכוש הגנוב.

מפקד משטרת ערד, סגן-ניצב יוני זייטק אמר היום כי נחישותם ומקצועיותם של כוחות המשטרה המשולבים שפעלו בשטח תרמו באופן משמעותי לסיכול מבצע הגניבה. "ביטחונם של תושבי העיר עומד בראש מעיינינו", אמר זייטק. "בכוונתנו לעשות הכל כדי לשמור עליו". לצד כתבי האישום נגד הארבעה, הגישה המשטרה גם בקשה לעצור אותם עד תום ההליכים נגדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully