וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרקה "מדממת" גם בחולון: "צעד חשוב למען החיות"

7.3.2013 / 12:44

לאחר הנחת ראשי הבקר בתל אביב, נמצאו דגים מתים בגן הרצל. "הדגים מתים וקירות בית המטבחיים הפכו שקופים", רוסס. אחד מראשי הארגון היוזם לוואלה!: "להציג הסבל של החיות"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

שוב מיצג מדמם: המים במזרקה בגן הרצל בחולון נצבעו הבוקר (חמישי) באדום והונחו במקום דגים מתים. סמוך למזרקה רוסס גרפיטי בו נכתב: "הדגים מתים וקירות בית המטבחיים הפכו שקופים". "זו פעולה שנעשתה ללא ידיעתי, אני לא מעורב בה, אבל אני חושב שזה צעד חשוב למען בעלי החיים", אמר לוואלה! חדשות סשה בוז'ור, מראשי קבוצת "269 לייף", שעומדת מאחורי המיצגים. לדבריו, "כל דבר שמוציא החוצה את האלימות שנעשית בהסתר הוא חשוב בעיניי והגיע הזמן שאנשים יקחו אחריות על הנזק שנעשה לחיות".

דגים מתים פוזרו במזרקה בגן הרצל בחולון והמים נצבעו אדום.  מרץ 2013. דרור עינב
המזרקה בגן הרצל בחולון, היום/דרור עינב

"אנחנו לא פועלים לחקיקה ולשינוי מלמעלה", אמר בוז'ור, "אני מאמין בלקיחת אחריות אישית. בסופו של דבר הכוח הגדול נמצא אצל האנשים, הם קובעים מה הם מכניסים לפה ולמקרר שלהם וכשהם הולכים לסופר, במקום לקחת את השניצל שעבר התעללות אפשר לקחת שניצל שהגיע מהצומח".

ביום שלישי האחרון נמצאו ראשים של בעלי חיים במזרקות בתל אביב. פעילים המזוהים ככל הנראה עם קמפיין הקורא להפסיק את "שואת בעלי החיים ברחבי העולם", כפי שהם מכנים אותה, הניחו ראש של פרה במזרקה ברחוב אבן גבירול, וצבעו את מי המזרקה באדום. פקחי העירייה הגיעו במהרה כדי לטפל בפגיעה במזרקה, וגם כוחות משטרה הגיעו למקום. במזרקה המפורסמת ביותר בעיר, בכיכר דיזנגוף, נמצא ראש של עז, ומיצג דומה נערך גם בכיכר נגה ביפו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דגים מתים פוזרו במזרקה בגן הרצל בחולון והמים נצבעו אדום.  מרץ 2013. דרור עינב
הדגים שנמצאו במזרקה/דרור עינב

בעמוד הפייסבוק של התנועה פורסם לאחר האירוע סטטוס שציטט מסר מהפעילים שהציבו את המיצגים: "הפעולה בוצעה בשם אלה שאת צעקותיהם אתם מסרבים לשמוע". בסטטוס נטען כי הפעולה נעשתה בשם הארגון, וכי המסר הגיע בהודעת מייל אנונימית מהפעילים.

הארגון מכונה כך כסמל לצריבת מספרו של העגל, שמכונה בתעשיית הבשר "269". בהודעה שצוטטה נכתב עוד כי "זאת מלחמה שלא נפסיד בה, כי משמעותה של נסיגה הוא המשך הדיכוי הכי מזוויע אי פעם. הנכדים שלנו ישאלו אותנו יום אחד: 'איפה הייתם בזמן שהתרחשה שואת בעלי החיים?'".

דגים מתים פוזרו במזרקה בגן הרצל בחולון והמים נצבעו אדום.  מרץ 2013. דרור עינב
מחאה במזרקה/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully