וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעילים האחראים ל"ראש הפרה": "נלחמים בדיכוי"

אחרי שראשים כרותים של בעלי חיים הוצבו במזרקות בתל אביב, פרסם ארגון "Free 269" הודעה מטעם יוצרי המיצג השערורייתי. "נכדינו ישאלו: איפה הייתם בשואת בעלי החיים?"

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

ארגון שתומכיו ככל הנראה עמדו מאחורי המחזה החריג שנראה בכמה מזרקות בתל אביב הבוקר (שלישי) התייחס למיצגים המטרידים שנעשו בשמו. הבוקר הציבו פעילים למען בעלי חיים ראשי פרים במזרקות ברחובות אבן גבירול ודיזינגוף בתל אביב וראש עז במזרקה במתחם נגה ביפו וצבעו את מי המזרקות באדום במחאה על מה שהם מכנים "שואת בעלי החיים". בעמוד הפייסבוק של תנועת "Free269" פורסם היום סטטוס שציטט מסר מהפעילים שהציבו את המיצגים: "הפעולה בוצעה בשם אלה שאת צעקותיהם אתם מסרבים לשמוע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הפעולה בוצעה בשם אלו שאת צעקותיהם אתם מסרבים לשמוע". המזרקה באבן גבירול, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך
ראש בקר במזרקה בככר נגה ביפו, מרץ 2013. יותם רונן
המזרקה ביפו/יותם רונן

בסטטוס נטען כי הפעולה נעשתה בשם הארגון, וכי המסר הגיע בהודעת מייל אנונימית מהפעילים. כמו כן, בסביבת המזרקות רוססו כתובות "Free 269". הארגון מכונה כך כסמל לצריבת מספרו של העגל, שמכונה בתעשיית הבשר "269". בהודעה שצוטטה נכתב עוד כי "זאת מלחמה שלא נפסיד בה, כי משמעותה של נסיגה הוא המשך הדיכוי הכי מזוויע אי פעם. הנכדים שלנו ישאלו אותנו יום אחד: 'איפה הייתם בזמן שהתרחשה שואת בעלי החיים?'".

התושבים המופתעים שראו את המחזה במזרקה ברחוב אבן גבירול בתל אביב בשעות הבוקר המוקדמות נחלקו בין המזדעזעים, המופתעים, וגם כאלה שביקשו להצטלם יחד עם ראשי הבקר. פקחי העירייה הגיעו במהרה כדי לטפל בפגיעה במזרקה, וגם כוחות משטרה הגיעו למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully