וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בוולנטיין: 50 מיליון פרחים לרגל יום האישה

רמי שני

7.3.2013 / 3:53

חודש מוצלח במיוחד עבר על מגדלי הפרחים בישראל. אחרי יום האהבה בפברואר שוגרו לחו"ל פרחים בשווי 20 מיליון שקלים לרגל יום האישה. הצליחו לשפר את ההתחלה הצולעת של החורף"

מגדלי הפרחים בישראל מסכמים בהצלחה את היצוא לרגל יום האישה הבינלאומי. מזכיר ארגון מגדלי הפרחים, חיים חדד, מסר שהמגדלים שיגרו לחו"ל 50 מיליון פרחים לקראת יום האישה והתמורה הכספית נאמדת בכ-20 מיליון שקלים. מירב ההזמנות היו לוורדים, גרברות, ליליות וגיבסנית. לדבריו, רוסיה בלטה בהזמנות לפרחים. "יום האישה הבינלאומי הוא תאריך חשוב במדינה זו, ואף רוסי שמכבד את עצמו לא חוזר הביתה ביום האישה בלי פרח לבת זוגו", הסביר.

פרחים ורודים. debr22pics, ShutterStock
פרחים ורודים/ShutterStock, debr22pics

חדד מסר שיום האישה הבינלאומי ממשיך רצף של חודש מוצלח ביותר כולל מכירות לרגל הוולנטיין וייצוא מיוחד לבריטניה ליום האם. "אנו שמחים שההכנסות הנאות, שמגיעות ל-50 מיליון שקל בכל החודש האחרון, הצליחו לשפר את ההתחלה הצולעת של החורף עם מכירות נמוכות בחג המולד". מגדלי הפרחים, שסבלו מפגעי טבע וחוסר ידיים עובדות, נהנו בחודש האחרון ממזג אוויר יציב, שאיפשר לספק את כל כמויות הפרחים הנדרשות.

מזכיר ארגון מגדלי הפרחים אמר שבדומה ליום האהבה, גם יום האישה הבינלאומי הולך ותופס משמעות גם בשוק המקומי בישראל. "מדי שנה אנו רואים גידול של 15-20 אחוזים בהזמנות ובנוסף לפרחים יש ביקוש רב גם לצמחי נוי בעציצים כמו סחלבים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully