וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיירה באימה: בולען שני נפער ליד בית האדם שנספה

ימים ספורים אחרי שג'ף בוש קיפח את חייו כשביתו קרס לתוך בולען, תושבי העיירה ספנר מודאגים מבור חדש שהתגלה לא הרחק. "מה שקרה לו יכול לקרות לכל אחד", אמרה אחת השכנות

תושבי העיירה ספנר שבפלורידה חוששים מאוד. פחות משבוע אחרי שג'ף בוש קיפח את חייו כשנפל אל תוך בולען, בור נוסף נפער במרחק של כ-2.5 קילומטרים מאזור האסון. "מה שקרה לשכן שלנו יכול לקרות לכל אחד, זה ממש מפחיד", אמרה תושבת המקום ל"ניו יורק פוסט".

אלן לואיס, תושב מודאג נוסף, אמר בעקבות הפרסום על בולען שני בשכונה כי הוא ובני משפחתו החלו לבדוק את הקרקע שמסביב לביתם. "זה שוק אמיתי", הוסיפה קריסטיאן דיאז, "אני מופתעת שזה קרה שוב, במיוחד כשזה כל כך קרוב".

למרות החשש הניכר, גורמים רשמיים במחוז הילסבורו מבקשים מהציבור לשמור על קור רוח. "שני האתרים שבהם נפערו הבולענים לא קשורים גיאוגרפית זה לזה", אמר דובר המחוז, וויליאם פוז. ג'ון מרקוארדט, מומחה לגיאולוגיה, אמר כי "היווצרות של בולען היא למעשה אירוע פתאומי, ואין הרבה מה לעשות. רק לפעמים יהיו סימנים מקדימים, כמו נסיגת קרקע או גדר שתנצח מעט".

הבולען החדש קטן מזה שבלע את בוש בסוף השבוע. מדי שנה מתגלים בפלורידה אלפי בולענים, אך רק מעטים מהם פוגעים בסביבת מגורים או מביאים לתוצאות קטלניות.

הסוף לחיפושים: נהרס בית האדם שנעלם בבולען. רויטרס
הריסות בביתו של ג'ף בוש, לאחר שקרס אל תוך הבולען/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully