וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: באטמן מסגיר חשוד בגניבה לידי המשטרה

מצלמות אבטחה בתחנת המשטרה באנגליה קלטו אדם בתלבושת באטמן מסגיר חשוד בגניבה. על פי השוטרים, "באטמן" נעלם מיד לאחר שהסגיר את הצעיר אך כעת נחשפת זהותו

בשבוע שעבר נכנס גבר לתחנת המשטרה בברדפורד, אנגליה, כשהוא לבוש בחליפת באטמן וגורר אחריו חשוד בגניבה. "תפסתי אותו בשבילכם", אמר לשוטרים והוסיף "לפני שאני נעלם לתוך הלילה".

במצלמות האבטחה של תחנת המשטרה ניתן לראות את הגבר בלבוש באטמן, כולל גלימה ומסיכה, ממתין בדלפק הקבלה של תחנת המשטרה כשהוא אוחז בחשוד. כשהשוטרים לקחו את המבוקש, הגבר בחליפה נעלם. דובר משטרת יורקשייר סיפר: "קרה לנו מקרה מוזר בו גבר החשוד במספר מקרי גניבה הובל עד אלינו על ידי באטמן".

ראש מועצת ברדפורד דייויד גרין אמר על המקרה: "טרם ראיתי סמל של באטמן בשמי ברדפורד, אבל אני חושב שזה נהדר שיש סיוע לשוטרים". הוא הוסיף בהסתייגות, כי הוא "מעדיף שלא כל אחד ייקח את החוק לידיו". כדי לסכם את המקרה המוזר אמר: "מי שזה לא יהיה, יש לו אחלה חוש הומור".
המבוקש בן ה-27 עוכב לחקירה והוגש נגדו כתב אישום בגין גניבה ומכירה של מוצרים גנובים ועבירות הונאה נוספת זהות

זהותו של הגבר בחליפת באטמן התגלתה רק היום (שלישי) - שמו הוא סטן וורסי, שליח של מסעדה סינית בן 39. בראיון לדיילי טלגרף הוא סיפר שבסך הכל הוא הסגיר למשטרה את חברו, דני פריין, על פי בקשתו. "הוא התקשר אלי כשהייתי במשחק כדורגל ולבוש בתחפושת וביקש שאסגיר אותו למשטרה. הבטחתי לו שאעשה זאת כשאחזור הביתה. במשך הכל השבוע ניסתי לשכנע אותו להסגיר את עצמו ואני שמח שהוא השתכנע". לדבריו, הוא "זכה למבטים משונים מהשוטרים שהתחילו לצחוק כשננכנסתי, אז אמרתי להם שמגיעה לי מדליה, כי אני באטמן".

באטמן נחשף

  • עוד באותו נושא:
  • באטמן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully