וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תוקפי הערבי בתל אביב הכו גם ערבי בטבריה

קובי דוד

5.3.2013 / 12:10

בסוף השבוע הותקף תושב נצרת שבילה עם אשתו בחופי הכנרת, ושלושה צעירים נעצרו. המשטרה חושדת שיחד עם ארבעה נוספים הם היו מעורבים גם בתקיפה דומה בטיילת בתל אביב

צילום: מאל בנאוליאל, עריכה: יאיר דניאל

(צפו בעדותו בשבוע שעבר של המנקה שהותקף)

המשטרה חושדת כי הצעירים החשודים בתקיפת פועל ניקיון ערבי בטיילת בתל אביב, עומדים מאחורי תקיפת צעיר ערבי בטבריה בסוף השבוע. אתמול (שני) נעצרו שבעה חשודים בני 16-19 במעורבות בתקיפת פועל הניקיון חסן אוסרוף בתל אביב, בהם גם שלושה חשודים במעורבות בתקיפת הערבי בטבריה, שנעצרו בעקבות החקירה שנפתחה לאחר המקרה.

שניים מהחשודים הועברו לחקירה המתנהלת בתל אביב וחשוד נוסף קטין עצור בתחנת טבריה. הוא יובא היום לבית משפט השלום בנצרת לדיון בהארכת מעצרו. על פי החשד, ביום שישי לפנות בוקר תקפו מספר צעירים תושב נצרת אשר בילה עם אשתו באחד מחופי הכנרת, ולאחר מכן נמלטו מהמקום. האזרח ניגש לבית החולים, קיבל טיפול רפואי ושוחרר. בית החולים דיווח למשטרה על התקיפה.

חסן אוסרוף, ערבי ישראלי תושב חפו שהותקף על רקע לאומני, פברואר 2013. פאנט
נבדק החשד שעובד הניקיון הותקף על רקע לאומני. חסן אוסרוף/פאנט

בחקירתם אתמול קשרו עצמם חלק מהנערים לתקיפה בתל אביב, אך הכחישו שהתקיפה בוצעה על רקע מוצאו הערבי של אוסרוף. על פי גרסת הנערים, במוצאי השבת שעברה, במהלך חג פורים, הם הגיעו מטבריה לתל אביב ובילו באחד המועדונים ליד הטיילת. לדבריהם, בשלב מסוים נגנב תיקו של אחד מהם, והחבורה יצאה לחפש אחר הגנב. זמן מה אחר כך הם נתקלו באוסרוף, וחשדו כי הוא האחראי לגניבת התיק.

במשטרה עדיין לא שוללים כאמור את האפשרות שהרקע לאירוע הוא לאומני. חוקרי תחנת לב תל אביב העוסקים בתיק מייחסים לחלק מהנערים את הכאתו של אוסרוף, בעוד שאחרים חשודים כי צפו במתרחש, לא מנעו את התקיפה ולא הזעיקו עזרה. לאחר התקיפה עלו הנערים על אוטובוס ושבו לעירם.

לאחר התקיפה סיפר אוסרוף לוואלה! חדשות: "אני עובד בטיילת על בסיס יומיומי. הייתי שם כמו בכל בוקר. עברו שם ילדים או נערים, עשרים ומשהו במספר. הם יצרו סביבי מעגל והתחילו להגיד לי 'ערבי מסריח. אתה ערבי, אתם רוצים מדינה'. אמרתי לו, 'עזוב אותך מהדברים האלה, אני בעד שלום'. ניסיתי לדבר יפה, אבל זה לא עזר. הם התחילו להכות אותי בבקבוקים ולהכות אותי בפנים עד שאיבדתי את ההכרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully