וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה מהתנחלות נעצרה בחשד לתקיפת הערבייה בירושלים

3.3.2013 / 15:32

החשודה טוענת שהערבייה תקפה אותה תחילה, וכי היא פעלה רק כהגנה עצמית. הנערה, מאזור בנימין, דורשת להגיש נגדה תלונה. עורך דינה, איתמר בן גביר, טען: "ספין תקשורתי"

משטרת ירושלים עצרה בצהריים (ראשון) נערה בת 15 מאזור בנימין בחשד שהייתה מעורבת בתקיפת הערבייה בתחנת הרכבת הקלה בעיר בשבוע שעבר. הנערה טוענת כי הערבייה תקפה אותה ראשונה וכי היא פעלה ממניע של הגנה עצמית. כמו כן, היא דורשת להגיש תלונה נגדית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האירוע כפי שתועד על ידי הפעילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עורך דינה של הנערה, איתמר בן גביר, מטעם עמותת "חוננו", מסר בתגובה כי "יש כאן ספין תקשורתי. מאחורי התמונות שפורסמו עומדת פעילת שמאל קיצוני. החשודה טוענת שבמקום היה עימות מילולי, אך הערבייה הפכה אותו לפיסי כשתקפה אותה ואת חברותיה ולכן אלו פעלו ממניעים של הגנה עצמית".

פעילת השמאל שתיעדה את האירוע, דורית יורדן-דותן, סיפרה בשבוע שעבר על שאירע. "זה אירוע תקיפה קלאסי", אמרה. "צעירה דתייה שחלפה בתחנת הרכבת הקלה חבטה לפתע בפרצופה של האישה הערביה שהמתינה במקום באגרוף בפרצוף. כאשר הערביה ניסתה להתגונן, החלו חברותיה של התוקפת להכותה והדפו אותה לעבר קיר התחנה. היו שם קבוצה של בנות בגילאי העשרים שתקפו וקראו קריאות לכיוונה".

בהמשך סיפרה כי "התפתח ויכוח וצעקות בין הצדדים והן התנפלו עליה. חלק מהאנשים שהיו שם, בהם בחורי ישיבה צעקו לה 'אין לך מה לחפש פה' וגם צעקו עליה שלא תעז לגעת ביהודים. הרקע הוא לאומני, לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין. תושבים רבים עמדו מנגד ולא חשו לעזרת המותקפת. האדם שהיה אתה עמד חסר אונים ולא ידע כיצד להפסיק את התקיפה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully