וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתירה נוספת בעדותו של עד המדינה בפרשת הולילנד

גלעד גרוסמן

5.3.2013 / 2:35

על פי מסמך שכתב עד המדינה, שסיכם פגישה בינו לבין אולמרט, השניים נפגשו בתאריך בו לכאורה שהה ראש הממשלה לשעבר בחו"ל. הפרקליטות בתגובה: "נביא את הראיות בבית המשפט"

מסמך שנחשף אמש (שני) בערוץ 10 מצביע על סתירה נוספת בעדותו של עד המדינה בפרשת הולילנד. שכתב ש"ד, ובו סיכום פגישה שקיים לכאורה עם אהוד אולמרט, בה נתבקש להעביר כספים לאחיו, יוסי אולמרט, מתנגש עם העדויות במשפט אחר של ראש הממשלה לשעבר. על פי המסמך, הפגישה התקיימה בתחילה אוקטובר 2002, אולם על פי הראיות שהגישה הפרקליטות במשפט "ראשונטורס", אולמרט היה אז בחו"ל.

המסמך נכתב על ידי עד המדינה בכתב יד, ובו הוא מסכם פגישה שטען שקיים עם אולמרט במשרדו. בפגישה, רשם העד, ביקש ממנו אולמרט לסייע לאחיו יוסי, אשר הסתבך בחובות כבדים בעקבות התמודדותו על ראשות עיריית רעננה. במסמך נכתב כי אולמרט ביקש עזרה עבור אחיו ש"הסתבך בחובות". בראש המסמך מופיע התאריך 3/10/02. אולם במשפטו הקודם של אולמרט הגישה התביעה מסמכים שתיעדו את טיסותיו של אולמרט לחו"ל בתקופות השונות בהן כיהן בתפקידים ציבוריים, אז ניסתה הפרקליטות להוכיח כי אולמרט קיבל במודע מימונים עודפים עבור נסיעותיו.

רעידת אדמה בפרשת הולילנד: עד המדינה ש"ד נפטר. עומר מירון
בפגישה, רשם ש"ד, ביקש ממנו אולמרט לסייע לאחיו יוסי, אשר הסתבך בחובות כבדים. עד המדינה בבית המשפט/עומר מירון

על פי אותם מסמכים, באותו התאריך שבו כפי הנראה רשם ש"ד שהתקיימה הפגישה, שהה אולמרט באינדיאנפוליס. פרקליטיו של ראש הממשלה התכוונו לאמת את העד עם המסמך, אולם בעקבות מותו לא ניתן לשמוע את הסברו. יצוין כי אהוד אולמרט אינו נאשם בקבלת שוחד באופן ישיר מש"ד, ולטענת הפרקליטות, תשלום הכספים בסך של כחצי מיליון שקל ליוסי אולמרט, שלא הכיר כלל את ש"ד, היה למעשה סיוע לאחיו אהוד.

מהפרקליטות, שלא ידעו על הסתירה, נמסר בתגובה כי "נביא את הראיות באמצעות בית המשפט, ולא התקשורת, ולא נתייחס לדברים עד שיוסי אולמרט יסיים את עדותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully