וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נער אנס צעירה כבדת שמיעה והתעלל בה כשעה

גלעד גרוסמן

4.3.2013 / 11:05

מכתב האישום עולה כי הנער התפרץ לבית הצעירה, תושבת המרכז, ושם אנס והכה אותה בראשה. כשניסתה להימלט, הוא אף גרר אותה בשערה, תקף אותה מינית וגנב את הטלפון הנייד שלה

בבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד נער בן 16, הנאשם באונס של צעירה כבדת שמיעה ודיבור לפני כשבועיים באזור המרכז. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אורן פז, לפני כשבועיים יצאה הצעירה, בת 31, מביתה בשעת לילה מאוחרת כדי לעשן סיגריה. אז, לטענת הפרקליטות, התקרב הנאשם, שהיה בקרבת מקום, וניסה לשוחח עימה. הוא ביקש ממנה להיכנס לביתה כדי לשתות מים, אך היא סירבה ונכנסה לביתה.

מהמשך כתב האישום עולה כי הנאשם הציב את רגלו על המפתן ולא אפשר לצעירה לסגור את הדלת. הוא הכניס אותה בכוח לתוך הבית, נעל את הדלת, דחף אותה בכוח אל חדר השינה, ושם אנס אותה. כמו כן עולה כי הנאשם ניסה לאלץ אותה לבצע בו מין אוראלי, אולם הצעירה הצליחה להתנגד. היא ניסתה לקרוא לעזרה בטלפון הנייד שהיה ברשותה, אולם הנאשם חטף מידיה את המכשיר.

בשלב זה, כפי שעולה מכתב האישום, ניסתה הצעירה להימלט מהבית, אולם הנער משך אותה בכוח בשערה וחסם את הדלת. לאחר מכן הכה אותה הנאשם בראשה ותקף אותה מינית פעם נוספת, וכמו כן ביצע בה מעשה סדום. לאחר מכן עזב הנער את הבית, ששהותו בו נמשכה למעלה משעה, ואף גנב את הטלפון הנייד של הצעירה. עוד עולה מכתב האישום כי הנער מכר את המכשיר לקטין אחר תמורת 900 שקלים.

מבקשת המעצר עולה כי הנאשם ביצע את המעשים כשהיה תחת השפעת אלכוהול. הוא הודה במעשים ואף שחזר אותם, אך ניסה לטעון כי הם נעשו בהסכמת המתלוננת. "מעשיו של המשיב ונסיבות ביצועם מקימים לגביו חזקת מסוכנות מובהקת לציבור", נכתב בבקשה. עוד נכתב כי "באישון לילה חדר המשיב לביתה של המתלוננת ונקט כלפיה באלימות ואכזריות יתרה, תוך שהוא מבצע בה בכוח מעשים מיניים חוזרים ונשנים ואף גובר על ניסיונותיה להתנגד, להזעיק עזרה ולהימלט - מסכת של אימה שחוותה המתלוננת במשך פרק זמן של למעלה משעה". הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנער עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully