וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרב בתל אביב? המשתזפים קיוו "שיהיה יותר חם"

רבים ניצלו את החמסין שפקד את אזורנו ונהרו לחוף הים כדי לתפוס קצת שמש, אך התאכזבו מהעננות הרבה המאפיינת את מזג האוויר. טליה, תושבת העיר, סיכמה: "נקווה שמחר היא תצא"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל

מזג האוויר השרבי וההפכפך שפקד את אזורנו בטרם עת מאפיין את תחילתו של האביב. רבים קפצו על המציאה ונהרו לחוף הים, ואולם מי שביקש לתפוס קצת שמש ולהשתזף, התאכזב מהעננות הרבה, המאפיינת מזג אוויר שכזה. "הייתי רוצה שיהיה יותר שמש", אמר אדם מתל אביב בשיחה עם וואלה! חדשות בחוף גורדון בעיר. "אבל בסדר, אני נהנה. אין על הים הזה, הלוואי שהיה יותר חם, אבל יגיע". ואילו טליה, אף היא תושבת העיר, הוסיפה: נקווה שמחר יהיה שמש".

אובך בחוף הים של תל אביב, ינואר 2012. דרור עינב
גולשים בתל אביב, בשנה שעברה/דרור עינב

"אני חושבת שזה יום נפלא לבוא לחוף, חבל שהשמש לא חמה קצת יותר", אמרה קריסטן, תיירת מבוסטון ארצות הברית. "זה מהמם ולא יורד שלג. אפשר לשבת על החוף ולשים את כפות הרגליים בחוף. מי צריך יותר מזה?". גם אביחי מרחובות בחר להתפייט בנוגע לביקור הלא צפוי בחוף הים. "הים בשבילי זה הרוגע שלי, השקט שלי, הבריחה מהמציאות. פה זה המקור להתחברות העצמית, לשלווה הפנימית. אני מת על הים. מת על הרוח של הים. לרוח שבאה מהים אין גבולות". הוא אף סיפר שלקח יום חופש כדי לבוא לחוף היום ולהיות קצת עם עצמו.

לעומתו, אור ורם, תושבי העיר, נקטו גישה מעשית יותר: "משחקים קצת מטקות, נהנים. מזיעים קצת בשמש. חכה עוד שבוע שבועיים, יהיה קיץ". ספיר, אף היא תושבת העיר, התייחסה גם לשאר התופעות המאפיינות את מזג האוויר: "מהמם. יש רוחות יפות, ואנשים הולכים חצי עירומים ברחוב. מתה על זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אובך בחוף הים של תל אביב, ינואר 2012. דרור עינב
אובך בתל אביב, בשבוע שעבר/דרור עינב

גם תושבים מחוץ לתל אביב נהרו לחוף גורדון. "בעיקרון אני ירושלמי אז אני מאוד אוהב לבוא לכאן לים. האמת, בהתחלה התחיל חם וציפיתי לקר. עכשיו התחיל להיום קר אז אני מצפה לחם". ואילו אורי מראשון לציון, הוסיף: "שיהיה חם ומגניב, כמו התחזית של פעם".

יש לציין כי עקב יציאתם של מצילי תל אביב להשתלמות מצילים ארצית, לא יינתנו שירותי הצלה ופיקוח בחופי העיר בתאריכים 18-10 במרץ. בתקופה זו יוגדרו החופים כאסורים לרחצה. העירייה תציב שילוט המורה על כך בכניסה לחופים ועל תחנות ההצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully