וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובת נאצה רוססה על מוזיאון האצ"ל: "ארגון טרור"

3.3.2013 / 12:28

מאבטחים של המוזיאון, שנמצא בטיילת בתל אביב, גילו הלילה את הגרפיטי והזעיקו את המשטרה שפתחה בחקירה. בשלב זה לא ברור האם האירוע קשור למקרים אחרים של ריסוס כתובות

אלמונים ריססו את הכתובת "תג מחיר אצ"ל הוא ארגון טרור" על קיר מוזיאון האצ"ל ברחוב קויפמן בתל אביב. סמוך לשעה 1:00 לפנות בוקר (ראשון) התקבלה קריאה במוקד 100 של המשטרה על ידי המאבטחים של המוזיאון, אשר גילו את הכתובת והזעיקו את המשטרה. תחנת לב תל אביב חוקרת את האירוע. בשלב זה לא ברור האם האירוע קשור למקרים קודמים של ריסוס כתובות נאצה.

כתובת גריפיטי, "תג מחיר האצ"ל הוא ארגון טרור", רוססה על מוזיאון האצ"ל, פברואר 2013. דרור עינב
הכתובת שהתגלתה על המוזיאון/דרור עינב

המוזיאון, שפועל במסגרת יחידת המוזיאונים של משרד הביטחון, נועד להנציח את 41 לוחמי הארגון הצבאי הלאומי שנפלו במערכה על יפו, והוקם על שפת הים ליד גן צא'רלס קלור. התצוגה מתמקדת בפעילות האצ"ל להקמת מדינה יהודית בארץ ישראל בשנת תש"ח, החל מהחלטת החלוקה של האו"ם ועד השתלבות האצ"ל בצה"ל.

יצויין כי בחודש אוקטובר האחרון ריססו אלמונים כתובת גרפיטי שנושאת את הכיתוב "שר המחדל, בשם הנופלים" על קברו של שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, משה דיין, בבית העלמין בנהלל. במשרד הביטחון גינו בתוקף את השחתת קברו, יומיים לאחר טקס האזכרה השנתי לזכרו., במלאות 31 שנים למותו.

כתובת גריפיטי, "תג מחיר האצ"ל הוא ארגון טרור", רוססה על מוזיאון האצ"ל, פברואר 2013. דרור עינב
המשטרה חוקרת. המוזיאון בתל אביב, היום/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully