וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בן 7 הושעה כי "הפך את האוכל לאקדח"

ג'וש וולש בסך הכל ניסה "לעצב" בעזרת שיניו את חטיף ארוחת הבוקר שלו לצורת הר, אך מורתו סברה כי המזון דומה יותר לכלי נשק – ושלחה אותו הביתה. אביו: "זה כמעט אי-שפיות"

את המשפט "אסור לשחק עם אוכל" כולנו שמענו, ואולי אף השמענו, במהלך חיינו. הסיבה מאחורי המשפט קשורה ודאי לכבוד שיש להעניק למזון ולתודה על כך שהתברכנו בו, אך נראה כי ג'וש וולש, תלמיד כיתה ב' אמריקאי מבולטימור שבמרילנד, ארה"ב, העניק לאחרונה משמעות חדשה ל"סכנות" הטמונות במשחק עם אוכל.

לפי ה"דיילי מייל" הבריטי, וולש בן ה-7 הושעה בשבוע שבעבר מבית הספר בו הוא לומד, משום במהלך ארוחת הבוקר נגס בחטיף התות שהביא עמו, כך שצורתו דמתה לדעת המורה שלו – לאקדח. וולש הצעיר טען מצדו כי בסך הכל ניסה "לעצב" את החטיף שאכל בצורת הר, אך הסבריו לא הניחו את דעתם של אנשי בית הספר, והוא הושעה מהלימודים ליומיים.

רצח אקדח אלימות אקדח. ShutterStock
ניסה ליצור הר ויצא לו בטעות אקדח?/ShutterStock

אם לא די בכך, הנהלת בית הספר אף שלחה מכתב להורי התלמידים בבית הספר כולו, בו נטען כי תלמיד הושעה עקב "שימוש בלתי ראוי באוכל".

וולש, אשר סובל מהפרעת קשב, אוהב את שיעורי האומנות בבית הספר, ונראה כי שיפור יכולותיו האומנותיות ירחיק אותו מצרות מסוג זה בעתיד. "זה היה כבר בצורת מלבן", תיאור וולש את רגע המחלוקת, "המשכתי לנגוס בזה עוד ועוד, עד שהחלק העליון נקרע, זה נראה כמו אקדח, אבל לא באמת".

אביו של וולש התקשה להתייחס לעניין ברצינות ואמר: "הייתי מגדיר את זה כמעט כאי-שפיות. מה שלא תהיה הבעיה במקרה הזה, מדובר בחטיף, מבינים?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully