וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארלם שייק" בטיסה: רשות התעופה האמריקאית תחקור

סטודנטים שהיו בטיסה מקולורדו ספרינגס לסן דייגו ביצעו את הריקוד במטוס, ולא שכחו לצלם ולהעלות לרשת. רשות התעופה הפדרלית תבדוק באיזה שלב של הטיסה פצחו הנוסעים בריקוד

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: טל רזניק

שגעון "ההארלם שייק" כבר מזמן הפך למכה עולמית, אבל כנראה זאת הפעם הראשונה שבה הוא מוביל לחקירה של רשות התעופה הפדרלית בארה"ב.

קבוצה של סטודנטים שהיו בטיסה מקולורדו ספרינגס שבמדינת קולורדו לסן דייגו שבקליפורניה, ביצעה את הריקוד במטוס, וכמובן לא שכחה לצלם את האירוע הייחודי. התיעוד הועלה לרשת, וניתן לראות, כמו בכל "הארלם שייק", אדם אחד רוקד ואחריו כולם מצטרפים. הפעם נראה אחד הנוסעים רוקד כשהוא חובש קסדה ולאחריו כל הנוסעים רוקדים, כולל אדם מחופש לנשיא האמריקאי אברהם לינקולן ונוסע נוסף שהופיע בתחפושת של בננה.

מאט זלין, סטודנט בשנה השנייה ללימודיו בקולג' בקולורדו, סיפר כי לפני הריקוד הוא ביקש רשות מהדיילת לבצע זאת. עם זאת, מנהל התעופה הפדרלי בארה"ב לא התרשם והחליט לבדוק באיזה שלב של הטיסה בוצע הריקוד. חברת התעופה של המטוס, "פרונטיר איירליינס", ציינה כי הריקוד צולם כאשר הנוסעים היו רשאים לקום ממקומותיהם וכי ננקטו כל צעדי הבטיחות הדרושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully