וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון ירושלים ה-3: "רק לסיים בחיוך"

למעלה מ-20 אלף רצים מ-52 מדינות לקחו חלק באחד מחמשת המקצים, בהם גם מקצה חיילים ומקצה של האגודה למלחמה בסרטן. "כל מרתון מרגש, ובירושלים זה שיא ההתרגשות"

צילום: עומר מירון, עריכה: טל רזניק

ירושלים ספורטיבית: למעלה מ-20 אלף רצים מ-52 מדינות השתתפו היום (שישי) במרתון ירושלים הבינלאומי השלישי. בשעה 7:00 בבוקר הוזנקו משדרות רופין שליד משכן הכנסת רצי המרתון המלא, שאורכו 42.129 קילומטרים. שעה וחצי אחר כך הוזנקו מאותה נקודה רצי חצי המרתון, וב-9:00 הוזנק מרוץ הקהילות, שאורכו 800 מטרים. גם חיילי צה"ל לקחו חלק במרוץ, וגמאו מרחק של עשרה קילומטרים. מקצה נוסף ואזרחי של עשרה קילומטרים יצא לדרך בשעה 10:30, וזמן קצר אחר כך הוזנק מקצה נוסף בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, שכל הכנסותיו יוקדשו לנושא. בשעה 11:00 חולקו הפרסים לאלה שהקדימו לעבור את קו הסיום. במסלול המרתון המלא ניצח אברהם קאבטה מאתיופיה.

לחצו להגדלת המפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפת המרתון/מערכת וואלה!, צילום מסך

רצה משבדיה, ריטה סודומרק, הגיעה למירוץ עם ציפיות נמוכות, אבל גישה חיובית. "אני חושבת שהולך להיות מרוץ נחמד, אבל אני יודעת שהוא לא הולך להיות הכי טוב מבחינתי, משום שירושלים מאוד מאוד הררית", אמרה. אני רוצה לרוץ פחות משלוש שעות, אבל אני חושבת שזה יהיה קשה במסלול הזה".

עבור דגנית, זהו המרוץ הראשון. "הרגשה נפלאה, ההתרגשות ענקית ואני הולכת לסיים בחיוך ענקי", הצהירה. חברתה רחל, כבר מנוסה בריצות מרצון. "כל מרתון זו התרגשות חדשה, בכלל בירושלים זה שיא ההתרגשות, לא סופרות מקום, רק לסיים בכיף ובחיוך", אמרה.

המרתון המלא הסתיים בגן סאקר, שם נהנו הבאים מתערוכת ספורט ובריאות, ומדוכנים והופעות. יתר המרוצים הסתיימו בשדרות בן צבי, סמוך לצומת רחוב בצלאל. לרגל המרוץ סגורים לתנועת כלי רכב צירי תנועה רבים בעיר. בניגוד לשנה שעברה, אז ירד גשם בזמן המרוץ, היום היה מזג אוויר מושלם לריצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הזנקת מרתון ירושלים, 1 מרץ 2013. נועם מושקוביץ
ראש העיר ברקת בהזנקת המירוץ/נועם מושקוביץ
הזנקת מרתון ירושלים, 1 מרץ 2013. נועם מושקוביץ
יוצאים לדרך, הבוקר/נועם מושקוביץ
הזנקת מרתון ירושלים, 1 מרץ 2013. נועם מושקוביץ
הזנקת מרתון ירושלים, 1 מרץ 2013/נועם מושקוביץ
הזנקת מרתון ירושלים, 1 מרץ 2013. נועם מושקוביץ
הזנקת מרתון ירושלים, 1 מרץ 2013/נועם מושקוביץ

עדכון ראשון: 21:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully