וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בשומרון: תינוקת לאשת ביטחון עם בדואי

28.2.2013 / 8:59

רכזת הביטחון בהתנחלות מעלה שומרון הכירה במהלך שירותה במג"ב את בן זוגה הגשש, ולפני כחודש ילדה לו בת. לנוכח האשמתה ב"התבוללות", האם חייה הפרטיים ישפיעו על עבודתה?

בהתנחלות מעלה שומרון מרוצים מאוד מרכזת הביטחון, צעירה בת 25, שמכהנת בשנה האחרונה בתפקיד שלרוב מאויש בידי גברים. עם זאת, דבר שעשוי להעיב על המשך העסקתה אינו קשור בהתנהלותה המקצועית, כי אם ביחסיה מחוץ לעבודה: מתברר כי הצעירה מנהלת קשר רומנטי עם גשש ממוצא בדואי, והשניים אף חובקים ילדה משותפת.

"זה דבר לא מקובל לחלוטין", אמרה אחת מתושבות ההתנחלות. לדבריה, "הם גרים כאן כבר לא מעט זמן אבל זה לא נושא שמעסיק אותנו ביום יום". עם זאת, הדגישה: "אני לא מבינה איך דבר כזה קורה, מאז שנכנס הוועד המקומי כל אחד יכול לקנות פה דירה או להשכיר, למרות שבתקנון של האגודה זה חד-משמעי שרק יהודים יכולים להתקבל ליישוב".

התנחלות מעלה שומרון, מאי 2012. נמרוד סונדרס
חייה הפרטיים של הצעירה ישפיעו על מקום עבודתה? רכזת הביטחון/נמרוד סונדרס

תושבת אחרת אמרה כי "מדובר בבחורה יפה ומאוד איכותית. היא מבית דתי במקור ביישוב אחר באזור ולא ברור העניין הזה, אבל זה לא מעסיק אותנו ואני חושבת שלמרות שזה לא מקובל אופן ההתנהלות של היישוב בעניין הוא תעודת כבוד עבור היישוב".

לדברי גורם ביישוב, בו חיים יחד דתיים וחילונים, במהלך שירותה הצבאי במשמר הגבול הכירה רכזת הביטחון את הגשש, שמשרת באזור רצועת עזה. "תפקודה ללא רבב", אומר הגורם, שמדגיש את יכולותיה המקצועיות של הצעירה בתפקיד הרגיש. באחרונה שכרו בני הזוג יחידת דיור במעלה שומרון, אך אינם נחשבים תושבים מן המניין שכן לא עברו ועדת קליטה כמקובל בהתנחלות.

התנחלות מעלה שומרון, מאי 2012. נמרוד סונדרס
מקבלת שבחים על מקצועיותה בתפקיד הרגיש. ההתנחלות מעלה שומרון/נמרוד סונדרס

בימים אלה נמצאת הצעירה בחופשת לידה, שכן בתם המשותפת נולדה לפני כחודש. את הסיפור חשף אתר "הקול היהודי", המזוהה עם ההתנחלויות ואף עם נוער הגבעות, ובדיווח נמתחה ביקורת על חייה הפרטיים של רכזת הביטחון ביישוב המעורב, ואף נטען שם כי מדובר בחיזוק נוסף להתנגדות החרדית לגיוס לצבא, שכן הדבר עלול, לדברי עורכי האתר, להביא ל"התבוללות" נישואי תערובת בעקבות יחסים בין חיילים יהודים לכאלה שאינם יהודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully