וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסבירה על חשיבות החמצן - והתעלפה בשידור

מגישת תכנית חינוכית לילדים בקרואטיה, שעסקה בחמצן, סיפקה שלא בכוונה הדגמה חיה למחסור בגז החיוני והתעלפה בשידור. היא הובהלה לבית החולים, משם נמסר כי מצבה טוב

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: רן מנחם

לקחה ברצינות את נושא התכנית: מגישת טלוויזיה בתכנית בוקר לילדים בקרואטיה שעסקה בחשיבות החמצן – התעלפה. זלטה מוק, מגישת התכנית "שעת בית ספר", הספיקה לומר רק משפט אחד בטרם חשה ברע. "בוקר טוב וברוכים הבאים לשעת בית ספר. היום 35 הדקות הראשונות של התכנית יוקדשו לאחד מהאלמנטים החשובים ביותר על כדור הארץ – החמצן", אמרה המנחה, לפי תרגום של אתר Reddit.

שניות לאחר שסיימה להציג את נושא השיעור החינוכי לאותו הבוקר, החלה מוק לנוע באי יציבות לאחור ומבטה נראה מסוחרר. לפתע, לחרדת הצוות באולפן, היא נעה לאחור, התנגשה במדפים שהיו חלק מהתפאורה על הסט ונפלה על הרצפה.

המנחה שככל הנראה נמצאת בחודש השלישי להריונה, הובהלה לבית החולים במהירות. בית החולים מסר כי היא חשה בטוב וכי לא סבלה מפציעה בעקבו הנפילה. מאוחר יותר ערכה רשת הטלוויזיה את הקטע בו נופלת מוק, שעלול להבהיל את הילדים, אך גם להדגים להם על חשיבות החמצן וכיצד נראה מחסור בו. סרטון הנפילה, לצערה של המנחה, צבר כבר צפיות רבות ברשת.

  • עוד באותו נושא:
  • קרואטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully