וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "נערות ונערים רצחו שני צעירים - ושכבו עם הגופות"

זוועה באילינוי: נערות וצעירים בני 18-24 חשודים שפיתו שני צעירים לבית - ורצחו אותם. אחר כך קיימו לפחות שלושה מהם יחסי מין עם הגופות. "היא אמרה שרצתה לשכב עם מת"

כלי תקשורת בארה"ב מדווחים מיום שלישי כי ארבעה צעירים וצעירות בעיירה ג'ולייט שבמדינת אילינוי, הוציאו לפועל פנטזיה חולנית. הארבעה חשודים שרצחו ב-10 בינואר השנה את אריק גלובר וטרנס רנקינס, שניהם בני 22, ולאחר מכן קיימו יחסי מין עם גופותיהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איליסה מסרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירת המשטרה עולה כי מנהיג החבורה היה ג'ושוע מיינר. מיינר סיפר לשוטרים כי חברתו אליסה מסרו, בת 18, אמרה לו לפני מספר שנים כי היא מעוניינת לקיים יחסי מין עם "אדם מת". מיינר החליט לממש את המשאלה והשניים חברו לאדם לנדרמן, בנו של סמל משטרה מקומי ולצעירה נוספת, בת'אני מקי.

לפי החשד, מקי הייתה מיודדת עם אחד הקורבנות, טרנס רנקינס, והיא זו שהזמינה אותו לביתה של מסרו. רנקינס הגיע עם בן דודו אריק גלובר, ככל הנראה תחת הרושם שבכוונת מקי ומסרו לשכב עמם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהחקירה עולה כי הוא הנהיג את החבורה. ג'ושוע מיינר/מערכת וואלה!, צילום מסך

החבורה עישנה סמים ושתתה משקואות אלכוהוליים ובשלב מסוים פרצה קטטה, במהלכה נחנקו שני האורחים למוות. הם נמצאו על ידי השוטרים שכובים על בטנם, כשסביב ראשם קשורה שקית פלסטיק. מדו"ח החקירה עולה כי לאחר הרצח, קיימו מיינר ומסרו יחסים על גבי הגופות, ובשלב מסוים הצטרף אליהם גם לנדרמן. נראה כי מקי הבינה מה עומד להתרחש וראתה את הגופות מוטלות על הרצפה, אך לא ברור אם לקחה חלק באורגיה המזוויעה.

(עדכון ראשון: 22:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully