וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: קיץ בפברואר, רקטה ליד אשקלון

לוסי אהריש

26.2.2013 / 9:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: לוסי אהריש מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

רקטה התפוצצה מדרום לאשקלון. לא דווח על נפגעים. זו הפעם הראשונה מאז מבצע "עמוד ענן" שרקטה נוחתת בשטח ישראל.

למי שעדיין לא יצא החוצה, אין צורך במטרייה. מגמת ההתחממות ממשיכה. היום יורגשו ברחבי הארץ כ-30 מעלות. בבאר שבע הטמפרטורה תגיע ל-28 מעלות, בתל אביב 26 מעלות, בירושלים 23 ובאילת 33 מעלות. מחר תחל ירידה הדרגתית בטמפרטורות שתימשך עד לסוף השבוע

ארה"ב מגיבה למתיחות בגדה. מחלקת המדינה של ארה"ב אמרה כי על הישראלים והפלסטינים לשמור על איפוק ולהפסיק עם ההתלהמות. בתוך כך, שליח האו"ם למזרח התיכון, רוברט סרי, קרא לפתוח בחקירה בלתי-תלויה בקשר לנסיבות מותו של העציר הפלסטיני.

חסן נסראללה נמצא באירן לצורך טיפולים במחלת הסרטן, כך דווח אמש בכלי תקשורת בלבנון. עוד נמסר כי מצבו של מנהיג חיזבאללה הידרדר בתקופה האחרונה, אך לא נמסר דבר על מהות המחלה.

גילי מוסינזון, שחקן אשקלון בכדורסל, התעמת עם מאמן הכושר של הפועל ירושלים, שרון דרוקר, בתום המשחק אמש. בירושלים טוענים כי מוסינזון התגרה במאמן הכושר, וסטר לו, ואילו באשקלון סיפרו כי מאמן הכושר שלח אגרוף לעבר השחקן. בירושלים הודיעו כי יגישו תלונה באיגוד הכדורסל נגד מוסינזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully