וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: התחפושת הכי מגניבה בישראל

24.2.2013 / 9:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

למרות שישראל חוגגת כבר כמה ימים, היום (ראשון) הוא י"ד באדר, התאריך הרשמי של חג הפורים. בבתי הספר לא יתקיימו לימודים, ואירועי העדלאידע המסורתיים יתקיימו בין היתר ברמת השרון, בחולון ובנתניה - בהשתתפות אלפים. רחובות רבים נסגרו לתנועה, ומומלץ להתעדכן לפני היציאה לדרך. המשטרה מזהירה מפני שימוש בנפצים, מכירת אלכוהול לקטינים ונהיגה בגילופין.

בכיר הפתח, ג'יבריל רג'וב, נמנע מלענות הבוקר אם תהיה אינתיפאדה שלישית. "הימין שלכם לא יעלים אותנו", אמר בראיון לרשת ב'. "מקווה שתהיה אינתיפאדה משותפת, עתיד משותף". רג'וב פסל אפשרות של שיתוף פעולה ישראלי-פלסטיני במשחק מול ברצלונה: "לא יהיה משחק כזה כל עוד אנחנו צריכים לעצור במחסומים".

הלילה ייערך טקס פרסי האוסקר. כל ההימורים מצביעים על הסרט ארגו, השחקן דניאל דיי לואיס מ"לינקולן" והשחקנית אן התאווי מ"עלובי החים" כפייבוריטים הגדולים. בטקס צפויה מחווה מיוחדת לחמישים שנות ג'יימס בונד.

לרגל החג: התחפושות המצטיינות שנראו בסופ"ש - תינוק שמחופש לניגירי, שרה בהשבעת הכנסת, כלב מחופש ל"הוט דוג" והבונבוניירה: חבורה מחופשת למתקן בלונה פארק.

כל החדשות בוואלה! חדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully