וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחפושות, נפצים ואבטחה: פורים ברחבי הארץ

המשטרה נערכת גם היום בכוחות מתוגברים לשמירת הסדר באירועים ברחבי הארץ וקוראת לילדים לא להשתמש בצעצועים מסוכנים. בנתניה, רמת השרון וחולון יצעדו המונים בתחפושות

צילום: דניאל בוק, שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

קרנבל חג הפורים אינו שוכך, וגם היום (ראשון) הרחובות יתמלאו בילדים (וגם מבוגרים) בתחפושות צבעוניות ויצירתיות. בבתי הספר לא יתקיימו לימודים, ותהלוכות עדלאידע מסורתיות יתקיימו ברמת השרון בחולון ובנתניה. כבר אמש קראו את מגילת אסתר בבתי הכנסת, בישיבות ובבתים ברחבי הארץ, והבוקר יקראו את המגילה פעם נוספת.

ילדים מחופשים בבית הספר איילון בתל אביב. בן קלמר
עוד יום אחד ונגמר. פורים/בן קלמר

לצד שמחת החג, כבכל שנה ישנה גם הסכנה שבמשחק בנפצים. נער בן 15 נפצע קל אמש מחזיז שפגע בעינו ברחוב חזון איש בבני ברק. הוא פונה לבית החולים תל השומר, והמשטרה בודקת את נסיבות האירוע.

המשטרה ממשיכה לתגבר את מערך האבטחה ואלפי מתנדבים נערכים לשמירת הסדר והתנועה במהלך החג. בתוך כך תורגש פעילות ביטחון שדה מוגברת במרכזי הערים ושוטרי מג"ב ייפרשו במקומות הומי קהל. המשטרה קוראת לציבור לגלות ערנות ולא להסס להזעיק את הכוחות אם עולה חשד כלפי אנשים, כלי רכב או חפצים חשודים.

בכל ימי החג תתוגבר, בנוסף, האכיפה בעסקים כנגד מכירת משקאות משכרים לקטינים וכן אכיפת נהגים תחת השפעת אלכוהול. באירועים מרכזיים אף יוצבו שוטרים סמויים למניעת אלימות ותופעות פשיעה אופייניים. כמו כן, המשטרה מזהירה ילדים ובני נוער מלהשתמש בצעצועים מסוכנים ובזיקוקים העלולים לגרום לפגיעות פיזיות ולחרדה בקרב הציבור.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

התחפושות יירטבו? התקררות וגשם בצפון ובמרכז

בהכנת הידיעה השתתף שלומי גבאי

(עדכון ראשון: 22:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully