וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: לפחות 11 נהרגו ב-2 פיצוצים בדרום המדינה

21.2.2013 / 18:39

כ-50 בני אדם נפצעו בשתי נקודות סמוכות בעיר היידראבאד והביאו להגברת הכוננות בתת-היבשת. חומרי הנפץ הורכבו על אופניים והופעלו בשוק הומה. ראש הממשלה סינג: "מתקפה שפלה"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

הטרור היכה בהודו פעם נוספת: לפחות 11 בני אדם נהרגו היום (חמישי) ועוד כ-50 נפצעו בשני פיצוצים שאירעו בעיר היידראבאד שבדרום המדינה. הפצצות, שהורכבו על שני זוגות אופניים, הופעלו בשוק הומה אדם בעיר. בערוצי הטלוויזיה ההודיים, שדיווחו על 15 הרוגים, שודרו תמונות של הרס וחלקי גופות פזורים באזור. כמו כן נמסר בטלוויזיה כי בעקבות האירוע הועלתה הכוננות בכל הערים הגדולות בתת-היבשת. טרם התברר מי אחראי לפעולה.

פיגוע בדרום הודו בעיר היידראבאד, פברואר 2013. רויטרס
זירת האירוע בהיידראבאד/רויטרס

"שני הפיצוצים התרחשו ברדיוס של 150 מטרים", מסר השר לביטחון הפנים בהודו, סושיל שינדה. לדבריו, "שמונה בני אדם מתו בנקודה אחת, ושלושה בנקודה השנייה". ראש הממשלה מנמוהן סינג כינה את התקרית "מתקפה שפלה", ובחשבון הטוויטר שלו קרא לאזרחים "להישאר רגועים ולשמר את השקט".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

היידראבאד היא העיר השנייה בגודלה בהודו מבחינת התעשיות הטכנולוגיות. "גוגל" ו"מייקרוסופט" הן רק חלק מהחברות המחזיקות במרכזים גדולים בעיר. האירוע התרחש פחות משבועיים אחרי הוצאתו להורג של אדם ממוצא קשמירי שנאשם במתקפה על הפרלמנט בשנת 2001, אשר הביאה לפרוץ מהומות במדינה.

בחודש יולי 2011 אירעו שלושה פיצוצים במומבאי, בירת המסחר של הודו. לפחות 20 בני אדם נהרגו וכמאה נפצעו במתקפה שהוציאו לפועל טרוריסטים מוסלמים. בשנה שעברה הייתה זו העיר פונה שנאלצה להתמודד עם אירוע שכלל ארבעה פיצוצים בקנה מידה קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully