וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 שנות מאסר לממציא "מדבקת הפלא" שהורשע במרמה

גלעד גרוסמן

20.2.2013 / 10:07

אהרון קליין, שהורשע בכך שקיבל במרמה למעלה מעשרה מיליון שקלים, נידון ל-87 חודשי מאסר. "מדבקת הפלא", אותה שיווק יחד עם שותפו עמוס בוחניק, נועדה לזהות מראש התקפי לב

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (רביעי) 87 חודשי מאסר שהם למעלה משבע שנות מאסר על אהרון קליין, מי שעמד מאחורי "מדבקת הפלא", והורשע בכך שקיבל במרמה למעלה מעשרה מיליון שקלים. קליין הורשע בכך שהציג את עצמו כאיש עסקים וכיזם המפתח מוצרים טכנולוגיים מתקדמים. הוא הקים יחד עם שותפו, עמוס בוחניק, חברה בשם "SAFE SKY", שהוצגה כמפתחת מוצרים טכנולוגיים חדשניים, חלקם "פורצי דרך בתחום הרפואה והתקשורת".

כתב אישום הוגש בבית משפט מחוזי תל אביב על אהרון קליין ועמוס בוכניק בפרשת מדבקת הפלא, מאי 2011. נמרוד סונדרס
לפי פרסומי החברה, "מדבקת הפלא" נועדה לזהות מראש התקפי לב בקרב משתמשיה. קליין/נמרוד סונדרס

ה"מוצר" הראשון של השניים היה "מדבקת הפלא", שלפי פרסומי החברה נועדה לזהות מראש התקפי לב בקרב משתמשיה. ההודעה על המצאת המדבקה, שלא פותחה בפועל, עוררה עניין רב, והשניים הצליחו לקבל השקעות במיליוני שקלים. עונשו של בוחניק צפוי להינתן בחודש הבא.

לפי כתב האישום שהוגש במאי 2011, גם לאחר שנחשף כי המדבקה אינה קיימת בפועל, המשיכו השניים לטעון כי חברתם הינה משרד בעל הון ומשאבים, המקיים קשרים עסקיים ענפים עם חברות זרות. בין השאר, נטען כי השניים קיבלו מיליון שקלים מאנשי עסקים, לאחר שטענו באוזניהם כי חברתם משווקת גם מכשיר טלפון נייד מתקדם. כמו כן, נטען כי קליין ובוחניק קיבלו לידיהם מאות אלפי שקלים מכמה רופאים, עבור השקעה ב"מיזם רפואת שיניים חדשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully