וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "המציאו 'מדבקת פלא' והונו במיליונים"

12.5.2011 / 11:47

אהרן קליין ועמוס בוחניק, שטענו שהמציאו "מדבקת פלא" נגד התקפי לב, מואשמים שהונו אנשי עסקים במיליוני שקלים. לטענת הפרקליטות, גם לאחר שנחשפו, הם המשיכו לנסות "לעקוץ" משקיעים

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד אהרן קליין, שעמד מאחורי "מדבקת הפלא", ונגד שותפו, איש העסקים עמוס בוחניק. השניים מואשמים בעבירות של מרמה והונאה שהסתכמו בכעשרה מיליון שקלים. כתב האישום הוגש על ידי עורכי הדין אסף שביט וצחי הבדלי מפרקליטות מחוז תל אביב.

לפי כתב האישום, לפני כשנתיים החליט קליין, בן 46 מתל אביב, להונות משקיעים, והציג את עצמו כאיש עסקים וכיזם המפתח מוצרים טכנולוגיים מתקדמים. הוא הציג לבוחניק, רופא שיניים במקצועו, רעיונות טכנולוגיים לכאורה שטען שפיתח בעצמו, בין היתר בתחום התקשורת.

ביוני 2009, הקימו קליין ובוחניק חברה בשם "SAFE SKY", שהוצגה כמפתחת מוצרים טכנולוגיים חדשניים, חלקם "פורצי דרך בתחום הרפואה והתקשורת". מטרתה האמיתית של החברה, לטענת הפרקליטות, הייתה למשוך כספים במרמה ממשקיעים שונים.

המשיכו "לעקוץ" משקיעים גם לאחר שנחשפה ההונאה

ה"מוצר" הראשון של קליין ובוחניק היה "מדבקת הפלא", שלפי פרסומי החברה נועדה לזהות מראש התקפי לב בקרב משתמשיה. ההודעה על המצאת המדבקה, שלא פותחה בפועל, עוררה עניין רב, והשניים אף טענו כי "חברה בינלאומית" חתמה עמם על חוזה, במסגרתו יקבלו מיליארדי שקלים עבור מכירת הזכויות עליה.

על פי כתב האישום, גם לאחר שנחשף כי המדבקה אינה קיימת בפועל, המשיכו השניים לטעון כי חברתם הינה משרד בעל הון ומשאבים, המקיים קשרים עסקיים ענפים עם חברות זרות. בין השאר, נטען כי השניים קיבלו מיליון שקלים מאנשי עסקים, לאחר שטענו באוזניהם כי חברתם משווקת גם מכשיר טלפון נייד מתקדם. כמו כן, נטען כי קליין ובוחניק קיבלו לידיהם מאות אלפי שקלים מכמה רופאים, עבור השקעה ב"מיזם רפואת שיניים חדשני". הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרו של קליין עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, ולשחרר את בוחניק ממעצר בתנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully