וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונצקי: "ישברו ידיים למי שימחה נגד אלוף אלון"

יהושע בריינר

17.2.2013 / 13:39

הרב הצבאי הראשי לשעבר אביחי רונצקי זעם על דברי פעיל ימין שהודיע כי ימחה נגד אלוף פיקוד מרכז באזכרה לבני משפחת פוגל שנרצחו באיתמר: "פרחחים שעושים דין לעצמם"

פעילי הימין נגד הרב רונצקי: "אני אדאג שישברו לכם את הידיים והרגליים אם תפתחו את הפה נגד אלוף פיקוד מרכז בטקס האזכרה למשפחת פוגל", כך אמר ראש ישיבת ההסדר באיתמר והרב הצבאי הראשי לשעבר, אביחי רונצקי, לפעיל ימין שהודיע לו כי בכוונתו להגיע הערב (ראשון) לאירוע ולמחות נגד הופעתו במקום של אלוף ניצן אלון. זאת, לאחר שהורחק על ידו מנהלית מיהודה ושומרון. הערב אמור אלון להגיע לאיתמר לאזכרה במלאת שנתיים לרצח חמשת בני משפחת פוגל, אלא שהופעתו מרתיחה פעילי ימין הרואים בו כאחראי למספר הרחקות מנהליות שהיו באחרונה נגד פעילי נוער הגבעות.

הרב אביחי רונצקי, הרב הראשי החמישי של צה"ל וראש הישיבה הגבוהה באיתמר בעבר. עומר מירון
"מי שיגיע יחטוף מכות". הרב רונצקי/עומר מירון

אחד מהם, דב מורל, התקשר לרונצקי והודיע לו כי בכוונת חבריו להגיע ולמחות באיתמר נגד אלון. רונצקי זעם על כך. "מי שיגיע יחטוף מכות", אמר רונצקי בהקלטת השיחה שהועברה לאתר "כיפה", "אם אתם באים לישיבה ועושים רעש אני אזמין משטרה והחבר'ה של הישיבה ישברו לכם את הידיים והרגליים, אני אדאג לזה". רונצקי חזר על דבריו מספר פעמים ומורל העלה את הטון אף הוא, "אתה לא מתבייש? ככה מדבר רב בישראל?". קודם לכן במשך דקות ארוכות פירט מורל מדוע אלון הוא איש שמאל שפועל נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון. בעקבות השיחה צפויה המשטרה להציב כוחות באיזור הישיבה על מנת למנוע הפרות סדר מצד פעילי הימין.

"התלמידים שלנו לא עשויים מברזל"

מלבד אלון, לטקס האזכרה הערב צפויים להגיע גם השרים אלי ישי וישראל כ"ץ, בנוסף ליו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, ולאישי ציבור נוספים. בשיחה עם וואלה! חדשות הבוקר לא הכחיש רונצקי את דבריו. "אם חבר'ה יצליחו להיכנס הערב למשכן אהוד (שנקרא על שמו של אודי פוגל) ולהפריע לערב הזיכרון ולפגוע במשפחות השכולות, התלמידים של הישיבה יתפסו אותם וישליכו אותם לכל עבר", אמר רונצקי.

"התלמידים שלנו לא עשויים מברזל, אלא אנשים שמגיבים בעוצמה כשבאים פרחחים ומנסים להפריע בתוך הבית שלנו לערב זיכרון", המשיך. "אתה מבין לאיזה מצב הגענו? שצריך לקרוא למשטרה בערב שכזה כדי להתעסק עם קובץ פרחחים שעושים דין לעצמם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully