וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות "תג מחיר דרוזי" התגלו בקבר שהושחת בצפון

קובי דוד

16.2.2013 / 17:36

הכתובות אותרו במתחם הקבר של רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה שליד צפת, שם רוסס גם "הנביא חאדר אינו הפקר". משטרת צפת פתחה בחקירת האירוע, ונבדק החשד שדרוזים הם האחראים לו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

משטרת צפת פתחה היום (שבת) בחקירה עקב כתובות נאצה ומעשי השחתה שאותרו במתחם הקבר של רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה שליד צפת. במתחם הקבר רוססו הכתובות "תג מחיר דרוזי" ו"הנביא חאדר אינו הפקר". מפקד תחנת צפת, סגן-ניצב עופר קנטרוביץ', אמר לוואלה! חדשות כי נבדק החשד שהאחראים למעשי השחתה הם דרוזים, וכי מדובר באירוע חריג שנמצא כעת בחקירה.

תג מחיר. אדריאן הרבשטיין
הקבר שהושחת בעמוקה/אדריאן הרבשטיין

ביום חמישי האחרון רוססו כתובות נאצה על עשרה קברים בבית העלמין המוסלמי ברחוב עגרון בירושלים. בין היתר נכתב על הקברים "תג מחיר" ורוסס מגן דוד. היחידה המרכזית של מחוז ירושלים חוקרת את נסיבות האירוע.

לפני כשלושה שבועות התגלו כתובות שרוססו על פי החשד על ידי פעילי ימין סמוך למחסום בזק בצפון בקעת הירדן. בין היתר, נכתב במקום "תג מחיר – נקמה מעלה לבונה". עם איתור הכתובות החלו כוחות הביטחון לחקור את המקרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תג מחיר. אדריאן הרבשטיין
תג מחיר/אדריאן הרבשטיין

בראשית החודש שעבר הוצתה בשעת לילה מכונית פלסטינית בבית אומר, מדרום-מערב לבית לחם. המכונית השרופה אותרה בסריקות ששערכו כוחות צה"ל באזור. לצד המכונית השרופה רוססו הכתובות: "תג מחיר", "ערבי טוב – ערבי מת" ו"נקמת יצהר – היום ברכוש מחר בנפש". בצה"ל אמרו לאחר המקרה כי מקרים חמורים מסוג זה מסיטים את תשומת הלב ממשימתו העיקרית של הצבא – להגן על אזרחי מדינת ישראל. גורם צבאי אמר כי: "אירועים מהסוג הזה עלולים להבעיר את השטח ולהעצים את המתיחות באזור בין פעילי ימין קיצוני לבין גורמים עוינים בקרב הפלסטינים. רשויות החוק והצבא עושים מאמצים כדי לאתר את האחראים למעשה". משטרת מחוז ש"י פתחה בחקירה עם איתור מכונית והכתובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully