וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל: שלושה חשודים ב"תג מחיר" לא הובאו לדיון - ושוחררו

יהושע בריינר

6.2.2013 / 13:55

לוואלה! חדשות נודע כי בית המשפט נאלץ לשחרר את השלושה, בני 17 החשודים בעבירה חמורה, כי לא הופיעו לדיון בהארכת מעצרם. הסיבה: המשטרה ושב"ס לא הכריעו מי יסיע אותם

חוסר תיאום בין המשטרה לשירות בתי הסוהר הביא לשחרור חשודים ב"תג מחיר": בית משפט המחוזי בירושלים שחרר ממעצר שלושה חשודים בביצוע עבירות תג מחיר חמורות לאחר שהמשטרה והשב"ס "שכחו" להביא את העצורים לדיון בבית המשפט - כך נודע היום (רביעי) לוואלה! חדשות.

הוארך מעצרם של חשודים בייצור מטעני חבלה. טל אנגלנדר
בסופו של יום הגיעו כל הנציגים המשפטיים לדיון, למעט החשודים עצמם/טל אנגלנדר

השלושה, קטינים כבני 17, נעצרו לאחר שיידו אבנים לעבר כלי רכב פלסטיניים שנסעו בכביש מספר 60 סמוך לחברון. כוח תצפית של צה"ל זיהה אותם והזעיק את המשטרה שעצרה את השלושה. לשלושה יוחסה עבירה חמורה של סיכון אדם בנתיב תחבורה ממניעים גזעניים והם הודו בחקירותיהם במשטרת חברון במעשים. בבית משפט השלום ביקשה המשטרה להשאירם במעצר ואף הוגשה נגדם הצהרת תובע, אולם בקשתם נדחתה והפרקליטות הגישה ערר למחוזי.

באותו היום, כך נודע, השלושה היו אמורים להגיע לדיון בערר שהוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים מתחנת מגרש הרוסים בעיר, אלא שוויכוח פנימי באשר לשאלה מי יביא אותם לבית המשפט גרם לשחרורם. הפרקליטות פנתה לשב"ס וביקשה כי יביאו את החשודים לדיון, אלא שביחידת נחשון של השירות טענו כי אין זה תפקידם אלא תפקיד משטרת חברון. בסופו של יום הגיעו כל הנציגים המשפטיים לדיון, למעט החשודים עצמם. על אף שכבר הודו במעשים, בסופו של דבר, לבית המשפט לא נותרה ברירה אלא לשחרר את השלושה.

"מרשיי הינם נערים צעירים נטולי עבר פלילי והסבירו את הרקע למעשיהם", אמר עו"ד דוד הלוי שייצג את השלושה מטעם עמותת חננו. "החלטות השחרור של בתי המשפט השלום והמחוזי מדברות בעד עצמן".

מהמשטרה ושירות בתי הסוהר נמסר בתגובה כי
"משטרת ישראל ושירות בתי הסוהר עובדים בשיתוף פעולה מלא להבאת העצורים ולהתייצבותם בבתי המשפט על פי חוק. במקרה הספציפי ארעה תקלה בשל אי הבנה, תקלה המתוחקרת במשותף וממנה יופקו הלקחים הנדרשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully