וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה זה חודשיים: פורסמו תמונות של צ'אווס

15.2.2013 / 17:45

ממשלת ונצואלה פרסמה תמונות של נשיאה החולה המתאושש מניתוח שעבר בקובה בחודש דצמבר. בתמונות נראה צ'אווס מחויך בעודו שוכב במיטת בית החולים ומעיין בעיתון לצד שתי בנותיו

ממשלת ונצואלה פרסמה היום (שישי) תמונות ראשונות של נשיא המדינה, הוגו צ'אווס, מזה למעלה מחודשיים. צ'אווס, המחלים מניתוח להסרת גידול סרטני שעבר בקובה, נראה בתמונות מחויך בעודו שוכב במיטת בית החולים בהוואנה ומעיין בעיתון כשלצדו שתי בנותיו. הנשיא בן ה-58, מנהיג המפלגה הסוציאליסטית, לא נראה בציבור מה-11 בדצמבר – היום בו נותח בפעם הרביעית בתוך 18 חודשים.

הוגו צ'אווס ונצואלה בית חולים. רויטרס
תמונות ראשונות. צ'אווס בבית החולים לצד בנותיו/רויטרס

לפני כשבועיים סיפר ניקולס מדורו, סגנו של צ'אווס, כי הנשיא מעודד מהחלמתו והביע ביטחון בצוות הרפואי שמטפל בו. "הוא אמר לנו כשהוא מאושש: 'אני מאוד אופטימי, אני בוטח לחלוטין בטיפול שאני עובר, אביס את המחלה הזו שוב. אני נאחז בישו ובחיים'", ציטט מדורו את צ'אווס. זאת לאחר ששר ההסברה של ונצואלה הודיע כי הנשיא החלים מדלקת הריאות החמורה שממנה סבל בשבועות האחרונים.

הוגו צ'אווס ונצואלה בית חולים. רויטרס
"אביס את המחלה הזו שוב"/רויטרס

בחודש שעבר פרסם היומון הספרדי הנפוץ "אל פאיס" תמונה במהדורת הפרינט הראשונה ולזמן קצר באתר האינטרנט שלו, בה הוצג לכאורה צ'אווס, כשהוא מחובר למכונת הנשמה. התמונה המטושטשת פורסמה בעמוד הראשי של העיתון כ"חשיפה בלעדית", אך יממה לאחר מכן אמרו עורכי העיתון כי התברר להם שמדובר בתמונה שאינה של נשיא ונצאולה והביעו התנצלות על פרסומה. "העיתון מתנצל בפני הקוראים על הנזק שנגרם, ופתח לבירור הכשלים שבגללם פורסמה התמונה", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully