וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה: זוהתה בוודאות גופתו של השוטר-רוצח

שרידי גופתו של כריסטופר דורנר זוהו בבדיקת מעבדה לזיהוי פלילי. לא ברור האם מי שנחשד ברצח ארבעה בני אדם במהלך מסע נקמה בגין פיטוריו התאבד או נורה על ידי השוטרים

תוצאות בדיקת המעבדה לזיהוי פלילי, שנערכה לשרידי גופת אדם שנמצאו בבקתה באגם "ביג בר" שבמדינת קליפורניה, ארצות הברית, קבעו כי מדובר בשרידי גופתו של כריסטופר דורנר, שכונה "השוטר-רוצח" לאחר שנחשד ברצח ארבעה בני אדם במסגרת מסע נקמה לאחר פיטוריו מהמשטרה. עד עתה סירבו הרשויות בקליפורניה לאשר רשמית כי דורנר נהרג בחילופי האש עם השוטרים שצרו על הבקתה, אך אתמול (חמישי) מסר דובר מחוז סן ברנרדו במשטרת קליפורניה כי גופתו של דורנר זוהתה באמצעות תצלומי השיניים שלו. תוצאות הבדיקה שנערכו על שרידי הגופה החרוכה של דורנר, לא הצליחו לקבוע האם השוטר התאבד או שנהרג במהלך חילופי האש עם השוטרים.

מצוד אחר השוטר-רוצח. רויטרס
אזור התקרית בקליפורניה/רויטרס

בתום שישה ימי מצוד שהתמקד באגם "ביג בר" - אתר סקי פופולרי בהרי סן ברנרדינו ליד קליפורניה, אותר דורנר בבקתה באזור. שני שוטרים נורו בחילופי האש בהרים המושלגים, ואחד מהם מת מפצעיו כעבור זמן קצר. מחקירת המשטרה עולה כי דורנר פרץ לבקתה וחטף שני בני אדם, שהצליחו ליצור קשר עם המשטרה. דורנר, שאומן בהישרדות בזמן שירותו הצבאי לפני שהתגייס למשטרה, השליך רימוני עשן לעבר השוטרים. הרשויות מסרו כי לפני שפרצה בבקתה אש שכילתה את המבנה, נשמעה מתוכה ירייה.

מצוד אחרי השוטר-רוצח כריסטופר דורנר. לוס אנג'לס, קליפורניה, פברואר 2013. רויטרס
הרכב השרוף של דורנר שנמצא באזור אגם "ביג בר"/רויטרס

במסגרת חקירת המקרה נפתח מחדש תיק הפיטורים של דורנר, בן 33, ששוחרר מתפקידו. מפקד משטרת לוס אנג'לס קרא לדורנר במהלך ימי המצוד להסגיר את עצמו, כדי ש"יוכל לספר את גרסתו" להשתלשלות האירועים שהובילו לפיטוריו. הוא פוטר כיוון שהתגלה כי שיקר כשטען שאמר ששוטרת שהייתה ממונה עליו נקטה אלימות מוגזמת כלפי עציר חולה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully