וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר סקס עולמי: כמה משקיעים במשחק המקדים?

בסקר שכלל 37 מדינות ועשרות אלפי משתתפים הסתבר כי הפעילים ביותר בחדר המיטות הם הקולומביאנים. בשוויץ מקדישים לסקס 27 דקות, וביפן רק 14 דקות. ומי בתחתית?

לרגל יום האהבה הבינלאומי שיחול מחר (חמישי), מתפרסם סקר רב משתתפים המלמד על הרגלי המין במדינות שונות, ממנו עולים ממצאים מפתיעים. אם התרגלנו לחשוב שרבים אוהבים "לגשת ישר לאקט", מתברר למעשה כי ב"משחק המקדים" משקיעים הזוגות שנשאלו 17 דקות בממוצע.

בסקר שערכה חברת "דורקס" לקחו חלק כ-30 אלף מבוגרים ב-37 מדינות, והם נשאלו על היבטים שונים בתחום הסקס וחדר המיטות. המשקיעים ביותר בשלב ה"פרומו" ליחסי המין הם הדרום האמריקאים שנהנים כמעט מ-20 דקות של השתעשעות מקדימה. אחריהם האוסטרלים (18 דקות) והאירופים (17).

האפריקאים מבלים בממוצע 16.8 דקות במשחק המקדים, והם מקדימים אפילו את הצפון אמריקאים (15). היבשת שסוגרת את הרשימה היא אסיה, שם מקדישים רק 14 דקות בהכנה למין. כמה פעמים בשבוע מקיימים יחסי מין בעולם? מהסקר מסתבר שלא יותר מידי. שלושה מתוך ארבעה אנשים ברחבי העולם אמרו כי הם מקיימים סקס רק פעם בשבוע. שוב, דרום אמריקה מובילה את הרשימה עם 85% שהעידו כי הם מקיימים יחסי מין לפחות פעם בשבוע. במקום השני אפריקה עם 72% ואחריה אירופה (71%) ואסיה (70%). אוסטרליה, שידועה כיבשת מתירנית יחסית, מגיעה למקום האחד לפני האחרון עם 62% שאמרו כי הם שוכבים לפחות פעם בשבוע.

סקס. ShutterStock
שלושה מתוך ארבעה אנשים ברחבי העולם אמרו כי הם מקיימים סקס רק פעם בשבוע/ShutterStock

בחלוקה למדינות, קולומביה מוכיחה כי היא הפעילה ביותר מינית - הרבה מעל כל היתר. 89% מהקולומביאנים העידו כי הם מקיימים יחסים פעם בשבוע ומעלה. לביצועים דומים מגיעים גם האינדונזים והרוסים (88%), והפורטוגזים (85%). הבריטים המנומסים ממוקמים הרחק מאחור עם 55% והקנדים עם 56%. היפנים בקצה טבלת ה"הישגים" עם אחד מתוך ארבע אנשים שמקיימים יחסי מין פעם בשבוע (27%).

לפי הנשאלים, המשגל אורך מעט יותר מהזמן הממוצע של המשחק המקדים: 19.2 דקות בממוצע לאקט עצמו. גם כאן הדרום אמריקאים לא מתעייפים ועומדים על ממוצע של 23.8 דקות למשגל. באופן מפתיע, ושלא כמו התדמית שלה - צפון אמריקה במקום האחרון עם ממוצע של 16.1 דקות. בחלוקה טריטוריאלית, תושבי הונג קונג מקיימים יחסי מין במשך 29.4 דקות, כפול מזמן המשגל של הצרפתים, אשר אומרים שהם מבלים בממוצע 14.3 דקות בלבד במיטה. שחקנים מובילים נוספים בקטגוריית זמן קיום יחסי המין הם הברזילאים (27.2 דקות), והשוויצרים (26.2 דקות).

בכל המדינות שנבדקו , אמרו 60% בממוצע כי הם עושים שימוש באמצעי הגנה. עם זאת, אחד מתוך שלושה הודו שהם קיימו יחסי מין לא מוגנים (36%). מירב הנשאלים שאמרו כי הם לא שמים קונדום ביחסי המין היו האפריקאים – עם 66%. סין נמצאת הרבה מעל הממוצע מבחינת ההתמגנות במין – 77% העידו כי הם משתמשים באמצעים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully