וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לפיגוע: הורדה הכוננות באזור ירושלים

בעקבות התרעה שהתקבלה במשטרה הועלתה רמת הכוננות במחוז ירושלים לדרגה ג' והורדה לאחר מכן לרמה נמוכה יותר. שוטרים רבים נפרשו ברחבי המחוז, בעיקר במזרח העיר

צילום: מור שאולי, עריכה: רן מנחם

המשטרה העלתה אחר הצהריים (שלישי) את רמת הכוננות במחוז ירושלים לדרגה ג' מחשש לביצוע פיגוע באזור מזרח ירושלים, הנמצא בשטח מרחב ציון של המשטרה. המשטרה הודיעה כעבור זמן קצר כי הכוננות ירדה לרמה נמוכה יותר. מסוק משטרתי הוזנק לאוויר כדי לעזור לשוטרים הפרושים בכמה נקודות במחוז לאתר את החשוד בפיגוע. שוטרים רבים עורכים סיורים ברחבי העיר, בעיקר במזרחה. מגן דוד אדום העלתה בעקבות כך את רמת הכוננות גם כן. דובר שירותי הכבאות, אסף אברס, אמר כי במחוז ירושלים הועלתה רמת הכוננות גם כן, בעקבות הנחיית המשטרה.

התרעות לפיגוע בירושלים - בדיקות במחסום חיזמה., פברואר 2013. יואב דודקביץ'
הגבירו הכונות. ירושלים, אחר הצהריים/יואב דודקביץ'

הבוקר דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים על גל מעצרים שבוצע הלילה על ידי צה"ל בקרב פעילי חמאס. בין היתר נעצר בכיר חמאס ראפת נאסיף מטול כרם. כמו כן, נעצרו בכירים אחרים מהכפרים שסביב לטול כרם. בכפר תיל שממערב לשכם נעצרו ארבעה פעילי חמאס, וכך גם בקלנדייה שמצפון לירושלים.

בסוף חודש ינואר עצר כוח מג"ב פלסטיני בן 23 שדקר נער ישראלי בטרמפיאדה בצומת תפוח. הישראלי נפצע באורח קל עד בינוני. כמה ימים קודם לכן נלכד צעיר פלסטיני בן 18 לאחר שחדר להתנחלות אפרת. מחלקת הביטחון של ההתנחלות תפסה אותו, דקות ספורות לאחר שחדר ליישוב. בחקירתו הודה הצעיר, שלא היה חמוש, כי התכוון לבצע פיגוע. על גופו נמצאו דגל פלסטין וכן שלושה מצתים. הוא הועבר להמשך חקירת שירות הביטחון הכללי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לקריאה נוספת:
חשד לפיגוע דקירה בצומת תפוח: בן 17 נפצע בינוני
פלסטיני החשוד שתכנן פיגוע חדר לאפרת - ונעצר

השתתף בידיעת הידיעה: יהושע בריינר

עדכון ראשון: 17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully