וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "לא דיברו איתי על תיקים, זה ייקח עוד זמן"

11.2.2013 / 15:29

יו"ר יש עתיד אמר בישיבת הסיעה הראשונה של מפלגתו בכנסת, כי "99.99% מהדברים שאתם קוראים בעיתונים לא קורים באמת". לדבריו, הוא וראש הממשלה "אנשים שמסתדרים טוב"

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, טען היום (שני) כי "אין דיון על תיקים", ופסל את ההשערות כי כניסתו לקואליציה סוכמה. "זו ספקולציה של כל מיני גורמים", אמר לפיד בישיבה הראשונה של סיעת יש עתיד בכנסת. "לגבי המשא ומתן הקואליציוני, 99.99% מהדברים שאתם קוראים בעיתונים לא קורים באמת. זה ייקח עוד זמן, שבועיים שלושה. אנו סבלניים".

ח"כ יאיר לפיד וח"כ בנימין נתניהו בטקס השבעת הכנסת ה-19, ינואר 2013. טלי מאייר
"אנחנו אנשים שמסתדרים טוב", אמר לפיד על נתניהו/טלי מאייר

לפיד התייחס לשיחותיו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, באומרו כי "היו לנו שתי פגישות טובות עם ראש הממשלה, אנו אנשים שמסתדרים טוב אחד עם השני ומכירים אחד את השני טוב, שזה אף פעם לא מזיק". לדברי לפיד, "היינו סבלניים גם בקמפיין ונהיה גם עכשיו ולאנשים סבלניים תמיד קורים דברים טובים. בסופו של דבר או שנהיה בקואליציה או באופוזיציה. איש לא דיבר איתי או עם צוות המשא ומתן על תיקים וכל פרסום כזו הוא ספקולציה".

מוקדם יותר נפגשו נתניהו ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, לראשונה זה חמש שנים. בנט סירב להתייחס לדברים שנאמרו בפגישה שהתקיימה בבסיס הקריה בתל אביב, להבדיל מיתר פגישותיו של ראש הממשלה עם ראשי המפלגות, שהתקיימו במעון ראש הממשלה בירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully