וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הכנות לקראת ביקור אובמה וסוהא מדברת

לוסי אהריש

10.2.2013 / 11:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: לוסי אהריש מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן. עדכון אחרון: 11:00

מערכת וואלה!

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, צפוי לדון בנושאים מדיניים בביקורו בישראל ולנסות להפשיר את הקיפאון במשא ומתן בין ישראל לפלסטינים. ה"ניו יורק טיימס" דיווח כי ארצות הברית תבקש מישראל להעביר לפלסטינים שליטה חלקית על אזורים נוספים בגדה וכן לשחרר אסירים.

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, התנצל הבוקר על בדיחת "קורס הטרור" שסיפר על אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. בראיון לגלי צה"ל אמר בנט כי "המתקפה על שרה נתניהו לא במקומה. זכותו המלאה של ראש הממשלה להתייעץ עם רעייתו, כמו שאני עושה עם אשתי".

סוהא ערפאת, אלמנתו של יו"ר הרשות הפלסטינית לשעבר יאסר ערפאת, אמרה כי ביקשה להתגרש ממנו פעמים רבות אך נתקלה בסירוב. לדבריה, היא אהבה אותו אך גם מתחרטת שנישאה לו. בראיון לעיתון הטורקי "סבאח", אמרה סוהא ערפאת כי נשים רבות ביקשו להתחתן עם בעלה, אך היא הייתה זו ש"נגזר עליה" להינשא לו.

האחיות בבית החולים וולפסון בחולון ישבתו היום בין השעות 11:00 ל-13:00, במחאה על העומס המתמשך בחדרי המיון ובמחלקות הפנימיות בבית החולים.

מפלס הכנרת עלה חמישה סנטימטרים ובמזג האוויר תחול ירידה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully