וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: "קיוריוסיטי" קדח לראשונה במאדים

לוסי אהריש

10.2.2013 / 10:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: לוסי אהריש מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן. עדכון אחרון: 10:00

מערכת וואלה!

בכירים במחנה "14 במארס" בלבנון המתנגד לחיזבאללה, העבירו לאחרונה מסרים לישראל כי הם מבקשים להימנע מכל הסלמה מולה, ובעתיד אף לשפר עמה את היחסים. כך נודע לוואלה! חדשות. המסרים נחשבים ליוצאי דופן בין היתר בגלל השפעתו העצומה של ארגון חיזבאללה בלבנון והמעקב הצמוד שהוא מנהל אחר אנשי האופוזיציה במדינה ("14 במארס"). אולם באופן מפתיע עוד יותר, דברים ברוח דומה הועברו במקביל גם מתנועת "אמל" השיעית, שנחשבה בעבר לבת בריתו של חיזבאללה.

הערב יתקיים המשחק המתוח בין בית"ר ירושלים לבני סכנין במסגרת ליגת העל. תחת מתיחות שיא, יאבטחו את המשחק כ-400 שוטרים ו-300 מאבטחים. המשטרה הדגישה כי לא תסתפק בהרחקת אוהדים שיתפרעו, וציינו כי כל אוהד שייעצר צפוי לכתב אישום שיוגש נגדו בבית המשפט.

לאור תוצאות החקירה לפיהן חיזבאללה מעורב בפיגוע בבורגס, בבולגריה מדווחים שאירן תחזיר את שגרירה מסופיה. באם יתממש, צפוי המהלך להוריד את רמת הקשרים הדיפלומטיים בין המדינות.

רכב המאדים "קיוריוסיטי" קדח בפעם הראשונה על אדמת מאדים. הקידוח נעשה לעומק של כשישה סנטימטרים בניסיון למצוא מים. בנאס"א מדגישים כי מדובר בציון דרך משמעותי מאז הנחיתה של כלי הרכב בקיץ האחרון על כוכב הלכת.

מזג האוויר: התקררות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully