וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה נפרד מפנטה: "שרתת במסירות, יושרה וחן"

9.2.2013 / 7:01

בעוד עדיין לא ידוע מתי תיערך ההצבעה על מינוי צ'אק הייגל לתפקיד, הנשיא האמריקני נפרד בטקס חגיגי משר ההגנה היוצא. פנטה: "מקווה שעזרתי להעניק לילדים חיים טובים יותר"

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, נפרד הלילה (שבת) משר ההגנה היוצא של המדינה, ליאון פנטה. "איש לא עמד לצד החיילים שלנו בקול בוטח וחזק, כפי שעשית אתה", אמר אובמה בטקס חגיגי בבסיס צבאי בווירג'יניה. "שרתת במסירות, ביושרה ובחן. כשאתה חוזר הביתה, דע שפעולותיך השפיעו על חיי האמריקאים. מילאת את התקווה של החלום האמריקאי עבור כולנו". שר ההגנה נפרד מתפקידו בעוד עדיין לא נקבעה סופית זהותו של השר הבא, מפני שהסנאט האמריקאי טרם קבע מועד להצבעה על מינויו של צ'אק הייגל לתפקיד.

למרות זאת, הפרידה נעשתה ברוח טובה. בפתיחת נאומו ציטט פנטה את דברי הנשיא האמריקאי לשעבר, הארי טרומן: "אם אתה רוצה חבר בוושינגטון – קנה כלב". לדברי פנטה, הוא עשה זאת, ואף שיתף את הכלב בכל פגישותיו. "הוא לא המדליף", התלוצץ פנטה, והוסיף כי המפיקים של הסרט "כוננות עם שחר" שעוסק במצוד אחר אוסמה בן לאדן שוקלים סרט המשך על הכלב שלו.

טקס הפרידה משר ההגנה האמריקאי ליאון פנטה, 7 פברואר 2013. רויטרס
הצדעה אחרונה/רויטרס

בנימה רצינית יותר הודה פנטה לנשיא ברק אובמה. "תודה על ההזדמנות לשרת את המדינה בארבע השנים האחרונות. אני מקווה שבדרך כלשהי עזרתי להגשים את החלום של הוריי, של כולם, להעניק לילדנו חיים טובים יותר", אמר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • לאון פנטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully