וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג מארה"ב שובר שיאי ביזאר: "מכורים לחוקן קפה"

השניים ביצעו בשנתיים האחרונות כ-6,000 חוקנים שכאלה, ומשקיעים כחמש שעות ביום בהתמכרות: "זה גורם לתחושת אופוריה". עם זאת, הם מסרבים לשתות קפה בטענה שזה "רע לבריאות"

מייק וטרינה מכורים לקפה, אבל לא בדרך השגרתית: הזוג, תושבי סנט פטרסבורג שבפלורידה, מבלה חמש שעות ביום בהיערכות וביצוע חוקן קפה. הודו כי הם מבצעים כשמונה חוקנים ביום, כ-6,000 מאז החלו עם ההתמכרות המשונה לפני שנתיים. "אני אוהבת איך שזה גורם לי להרגיש", סיפרה טרינה. "זה גורם לתחושת אופוריה".

זוג שמכור לחוקן קפה. חדשות ABC, ספק 500
"אני אוהבת איך שזה גורם לי להרגיש". טרינה/ספק 500, חדשות ABC

לפני שנתיים טרינה פנתה לשיטה הלא קובנציונלית הזו לאחר שנים שסבלה מבעיות בריאותיות. "היו לי בעיות בבטן, בעיכול, בעיות בכליות, בכבד. עשיתי מחקר וזה הוביל אותי לחוקן קפה. התחלתי מיד לחוש בשיפור והרגשתי שאני חיה את החיים לראשונה זה שנים", סיפרה האם לשניים. בהתחלה נרתע מייק מהאופרציה, אך לאחר שהסכים לנסות התמכר גם הוא.

זוג שמכור לחוקן קפה. חדשות ABC, ספק 500
בהתחלה נרתע מייק מהאופרציה, אך לאחר שהסכים לנסות התמכר גם הוא/ספק 500, חדשות ABC

הזוג כל כך מכור ל"שגרת החוקנים", עד כדי כך שהשניים מסרבים לעזוב את ביתם לזמן ארוך. "מה שמציל אותנו, זה שאנחנו עובדים בבית. אנחנו יכולים לצאת רק בזמנים מסוימים", אמרה טרינה והודתה כי פעם אחת ביצעה תשעה או עשרה חוקנים ביום. הם מספרים כי הם "לא מסוגלים לתפקד" בלי הטקס היומי.

על אף שאין אישור רפואי לכך שהשפעות חוקן הקפה טובות לבריאות, הזוג לא ביקר אצל רופא מאז התמכרו לפעולה לפני שנתיים. עם זאת הם מספרים כי הם מסרבים לשתות קפה בטענה שהוא לא טוב לבריאות שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully