וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב נערכת ל"סופה המפלצתית": 3,300 טיסות בוטלו

תנועת הרכבות תושבת גם היא, בתי הספר סגרו שעריהם ותושבי החוף המזרחי נערכים מבעוד מועד למה שהחזאים צופים שתהיה "הסופה הקשה ביותר שנראתה במאה האחרונה"

ארצות הברית נערכת לסערת שלג "מפלצתית": מאז אתמול (חמישי) סופה עושה את דרכה לחוף המזרחי, והרשויות המקומיות מניו יורק ועד מיין החלו בהיערכות למה שהחזאים צופים שתהיה "סופת השלגים הקשה ביותר שפקדה את האזור במאה האחרונה".

באתר העוקב אחר המראות ונחיתות בארצות הברית דווח כי כמעט 3,300 טיסות בוטלו כצעד מנע לקראת שיא הסופה. טיסות שהיו מתוכננות לעבור בנמלי תעופה מבוסטון בצפון, עבור בשיקגו במרכז ועד לוושינגטון בוטלו. כמו כן, כ-60 שדות תעופה הודיעו על שיבושים.

נושא: בית שהוחרב בסופה "סנדי" במדינת קונטיקט, ארה"ב, אוקטובר 2012. רויטרס
מקווים לא לראות את המראות האלה שוב. הריסות בקונטיקט, לאחר הסופה "סנדי"/רויטרס

בניו יורק הודיעו על השבתת תנועת הרכבת התחתית בתחנת "פן" בעיר. כמו כן , ניתנה הוראה להכין את מפלסות השלג ומפזרות המלח כדי לפנות את השלג מצירי התנועה. תושבי העיר כבר צובאים על הסופרמרקטים. "זה כמו גן חיות כאן. לא נשאר שום דבר על המדפים. אני חושבת שקניתי כל בקבוק מים שהיה להם במלאי", אמרה אליזבת פרייזר, תושבת העיר. בניו יורק ובקונטיקט הודיעו על סגירת שערי חלק מבתי הספר, ואתמול שוחררו תלמידים מוקדם לבתיהם. גם בבוסטון הודיעו כי כל בתי הספר ייסגרו היום.

נראה ששלושה חודשים לאחר הסופה "סנדי", התושבים לא לוקחים סיכון ונערכים ברצינות ובזהירות לתנאי מזג האוויר הקשים שצפויים לפקוד אותם. בתחנות דלק רבות באזור ניו יורק וניו ג'רזי נראו כבר מאתמול תורות ארוכים של מכוניות, שהמתינו למלא דלק לקראת נסיעה לאזורים בטוחים יותר, לפני שהתחנות ייסגרו. "אנחנו מתייחסים לסופה הזו מאוד ברצינות", אמר ג'רום האוור, הממונה מטעם העיר ניו יורק על האגף לשירותי ביטחון וחירום. האוור קרא לתושבים לא להגיע היום לעבודה אם אין בכך הכרח

שיא הסופה - בין 14:00-17:00 במסצ'וסטס

"תהיו שכנים טובים, תדאגו למבוגרים", אמר מושל מדינת מסצ'וסטס, דיבל פטריק, שם יורגשו תנאי מזג האוויר הקשים ביותר בין השעות 14:00-17:00 (שעון מקומי). הוא יעץ לתושבים להימנע מלהדליק בתוך הבתים תנורי פחם, גריל וגז בישול בשל הפוטנציאל להתלקחות או הרעלת פחמן דו-חמצני. בבוסטון צפויים להיערם בין 5-7.5 סנטימטרים של שלג בשעה, כשמערכות חיזוי כבר השוו את הכמויות הצפויות לסופת שלגים שוברת שיאים שפקדה את האזור ב-1978. התושבים כבר נערכים לשלג הרב שעלול להשאיר אותם בבתיהם לימים ארוכים.

תחנת הרכבת של בוסטון תפסיק את פעילותה ב-15:30 (שעון מקומי). "אנחנו, המקומיים, רגילים לסוג כזה של סופות, אבל אנחנו גם רוצים להזכיר לתושבים לנהוג בהיגיון ולא לשוטט ברחובות", אמר ראש העיר בוטסון, תומס מ. מנינו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מונית בכביש מוצף במהלך הסופה "סנדי" בניו יורק, אוקטובר 2012. רויטרס
"זו הולכת להיות סופה מאוד חמורה, שלא ראינו כמותה זמן רב". "סנדי" מכה בניו יורק/רויטרס

בחברת החשמל בלונג איילנד, שספגה ביקורת קשה על התנהלותה במהלך ימי הסופה "סנדי", הבטיחו כי נערכו מבעוד מועד לימים הקרובים ולאף אחד מהתושבים לא יחסר חשמל. פיטר ג'אדג', דובר שירותי החירום של מסצ'וסטס, אמר כי ההכנות לסופה בעיצומן. "לראייתנו, זו הולכת להיות סופה מאוד חמורה, שלא הייתה לנו זמן רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully