וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונופול מתחדש: המגהץ בחוץ - החתול בפנים

7.2.2013 / 13:50

לאחר שהתמודד מול רובוט, גיטרה, מסוק וטבעת יהלום, זכה כלי משחק בצורת חתול בהצבעה אינטרנטית והוא יחליף את המגהץ הוותיק. יצרנית המשחק הפופולארי: "בחירה מצוינת"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

כבר כמה עשורים שמונופול נחשב לקלאסיקה של משחקי הקופסה לכל המשפחה, אבל גם קלאסיקה צריכה לפעמים להתעדכן. כך לפחות סבורה חברת HASBRO האמריקאית, המייצרת את משחק הלוח הפופולרי, שהודיעה כי החתול נבחר להחליף את המגהץ ככלי המשחק החדש.

במשך כחודש התקיימה הצבעה ברשת ב-185 מדינות, שנסובה סביב כלי המשחק הישנים לעומת חמש הצעות לכלי משחק חדשים. בסוף ההצבעה גרף החתול 31% מקולות הבוחרים, וגבר על ארבעה מתמודדים נוספים - רובוט צעצוע, גיטרה, מסוק וטבעת יהלום. המגהץ הוותיק, מנגד, נותר מאחור עם 8% בלבד מהקולות, והפך לכלי המשחק הכי פחות פופולרי מבין שמונת הכלים האחרים - מכונית המרוץ, המגבעת, המריצה, אניית הקרב, הנעל, האצבעון והכלב.

בחברה מסרו כי אמנם חשו "עצבות קלה להיפרד מאחד הכלים הוותיקים במשחק הקלאסי", אך הוסיפו כי "החתול הוא בחירה מצוינת של המעריצים", וכי אין להם ספק שהוא יהפוך במהרה לאחד מסמלי המשחק, בדיוק כמו כלי המשחק המקוריים. על פי HASBRO, למעלה ממיליארד בני אדם כבר שיחקו במשחק שנוצר בשנות השלושים של המאה הקודמת, נמכר מאז ב-111 מדינות ותורגם ל-43 שפות. בחברה צפויים לשחרר לשוק בקרוב מהדורה מיוחדת של המשחק, בה יופיעו כלי המשחק הקלאסיים בציפוי זהב, לצד חמשת הכלים החדשים שעמדו להצבעה ברשת האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully