וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים ניפצו שמשת מכונית ו"הצילו" כלב-צעצוע

פדיחה משטרתית משעשעת באנגליה - בעל הרכב יפוצה על הנזק, וסולח לשוטרים: "כוונתם הייתה טובה". במשטרה רטנו: "זו ההוכחה שצריך לחשוב פעמיים על מה שמשאירים במושב האחורי"

המשטרה במחוז נוטינגהמשייר באנגליה תיאלץ לשלם פיצויים לגורדון וויליאמס, לאחר ששוטרים ניפצו את שמשת מכוניתו, בניסיון "להציל" כלב שהיה כלוא בפנים. אלא שרק לאחר שסיימו את המבצע, גילו למגינות לבם כי מדובר בכלב-צעצוע בשווי 4.50 ליש"ט, שלא ממש היה זקוק להצלה.

פרטי המקרה המשעשע נחשפו הבוקר בצהובון "סאן", ועד מהרה זכו לסיקור נרחב - ומחויך - בכל רשתות הטלוויזיה ואתרי החדשות בבריטניה. ומעשה שהיה כך היה: עובר אורח דיווח למשטרה על הכלב המצוי בסכנה במכונית מרצדס קופה שחנתה באחד מרחובות העיירה מנספילד. השוטרים שהוזעקו למקום ניסו תחילה "להעיר" את הכלב, מגזע קינג צ'ארלס ספנייל, שנראה מנמנם במושב האחורי של מכונית, ומשלא הצליחו ללכוד את תשומת לבו, החליטו לשבור את החלון - ורק אז נוכחו למרבה המבוכה בטעותם.

מתוך כתבה ברשת הטלוויזיה הבריטית ITV על גורדון ווליאמס, ששוטרים ניפצו את שמשת מכוניתו כדי "להציל" כלב צעצוע, אפריל 2012. itv.com, רויטרס
"אני מניח שהם הרגישו די אידיוטים". גורדון וכלבו, מתוך כתבת רשת ITV/רויטרס, itv.com

גורדון, אלמן בן 80 ומהנדס מכרות בגמלאות, הגיע כעבור זמן קצר למכוניתו, ומצא אותה מכוסה בשברי זכוכית, ופתק מוצמד אליה בזו הלשון: "ניפצנו את חלון רכבך מתוך דאגה לשלומו של בעל חיים במושב האחורי". לדבריו, מגיעים לו כעת פיצויים בסך 180 ליש"ט, עלות התיקון. אשר לצעצוע החביב, הוא סיפר כי קנה אותו לעצמו כשהיה בחופשה, ואף העניק לו שם: "ליטל ווילי" ("ווילי הקטן").

"אני מניח שהם הרגישו די אידיוטים", גיחך בראיון ל"סאן", אבל בהמשך, כשהתראיין גם ל-BBC, הוא גילה מעט יותר הבנה: "אני יודע שווילי הקטן נראה די ריאליסטי, ואם הם לא היו בטוחים בעניין, אז בסופו של דבר הם עשו מעשה טוב. אנחנו בהחלט לא רוצים לראות כלבים נחנקים או מתים מחום במכוניות".

"השוטרים האמינו כי הכלב סובל, בגלל הטמפרטורות החמות באותו היום, וייתכן שהוא מצוי בסכנה", נמסר ממשטרת נוטיגהמשייר. "זו הדוגמה המושלמת שמבהירה מדוע נהגים צריכים לחשוב פעמיים בנוגע למה שהם משאירים במושב האחורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully