וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס הילדה החרדית: זהות הקורבן עדיין לא ידועה למשטרה

6.2.2013 / 12:45

בעיר החרדית שבה לפי החשד נאנסה בת חמש, לא משתפים פעולה עם המשטרה, וגם רכזת הגנים "נדרה נדר" שלא לסייע בחקירה. "זה יכול להוציא שם רע למשפחה, אז למה לפרסם?"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: לירון בארי

משטרת מחוז ש"י ממשיכה לחקור את מקרה האונס החמור של ילדה חרדית בת חמש, אולם יומיים חלפו מאז חשיפת הפרשה - וזהות הקורבן עדיין לא ידועה למשטרה. בעיר החרדית שבה לפי החשד אירע האונס לא מדברים עם החוקרים, ובכוונת המשטרה להגיב בענישה הולמת כלפי נחקרים שיסרבו לשתף פעולה. בשלב זה גם זירת האירוע המדויקת לא ידועה למשטרה, והם נעזרים בתושבים המעטים שמוכנים לשתף פעולה.

האונס שעיר שלמה מנסה להשתיק - כותרות אחרונות
אתמול: רכזת הגנים בעיר לא דיברה בחקירה
אונס הילדה החרדית: המשפחה לא מדברת עם המשטרה
חשד: חרדי אנס בת 5 בבית כנסת, המקרה "הושתק"

מחסן בית הכנסת במודיעין עילית, בו בוצע לכאורה אונס של ילדה בת 5, ינואר 2013. דרור עינב
זהות הקורבן עדיין לא ידועה. המקום שבו לפי החשד נאנסה הילדה/דרור עינב

לפי החשד, בשעת בוקר בתחילת השבוע שעבר הלכה הילדה בת החמש לבית הספר בו היא לומדת, ובשלב מסוים נגררה למחסן בית כנסת סמוך למקום מגוריה - שם נאנסה במשך כשעה וחצי בידי גבר חרדי, תושב העיר. בהמשך אושפזה הילדה בבית חולים. "אני לא יודעת איך אני הייתי פועלת", אמרה לוואלה! חדשות תושבת העיר, שטוענת כי "ההשתקה" נובעת מרצון ההורים שלא לפגוע בשם המשפחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מחסן בית הכנסת במודיעין עילית, בו בוצע לכאורה אונס של ילדה בת 5, ינואר 2013. דרור עינב
בקרב התושבים יש מי שמודה שהיה פועל באותה דרך. המקום בו לפי החשד נאנסה הילדה/דרור עינב

לדברי תושבים בעיר, מדובר בתופעה ידועה שבה אחד מהרבנים או מחברי מועצת העיר מורה למשפחה שלא להתלונן במשטרה. "יכול להיות שהייתי בוחרת באותה דרך, כיוון שזה לא יעשה טוב לילדה ויפגע בה בהמשך חייה, אז מה התועלת לפרסם את זה?", הסבירה האישה את הלך הרוח בעירה.

רכזת הגנים לא שיתפה פעולה: "נדרתי נדר"

במחוז ש"י קיימו אתמול (שלישי) הערכת מצב והעלו את הבעיות שבחקירת האירוע, ובראשן אי-שיתוף הפעולה מצד הנחקרים. גם בעירייה, במחלקת החינוך והרווחה, לא מוסרים פרטים למשטרה בטענה כי הם גם מחפשים את המשפחה כדי להעניק טיפול לילדה שנפגעה. במשטרה לא מתרשמים מההסברים שסיפקה העירייה, וחושדים כי הפרטים ידועים לגורמים העירוניים אך הם לא מוכנים לשתף פעולה.

מחסן בית הכנסת במודיעין עילית, בו בוצע לכאורה אונס של ילדה בת 5, ינואר 2013. דרור עינב
גם העירייה נמנעת מלשתף פעולה עם המשטרה. בית הכנסת שבו לפי החשד נאנסה הילדה/דרור עינב

חיזוק לכך התקבל אתמול, בחקירת רכזת הגנים בעיר שאישרה בפני החוקים שאכן קרה המקרה, ואף הוסיפה כי הועבר דיווח לגורמי הרווחה בעיר. עם זאת, רכזת הגנים לא הייתה מוכנה לשתף פעולה עם החוקרים, כיוון שלטענתה נדרה נדר שלא להעביר את הפרטים לשום גורם.

מאידך, ישנם תושבים שטוענים כי המחסור במידע מעיד על ההיפך הגמור: "אם היה אירוע כזה, המשטרה הייתה יודעת איפה זה קרה והייתה מצליחה להשיג את פרטי הנפגעת. זה לא הגיוני שמקרה כזה מושתק ולמשטרה אין קצה חוט", אמר תושב העיר. תושבים אחרים טוענים שלא ייתכן שהיה מקרה כזה ולמשטרה אין שום בדל מידע על מקום האירוע ועל פרטי המשפחה ומטילים ספק בעצם קיומו של המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully